Міністерство молоді та спорту спільно з МОН працюють над тим, щоб фізкультура була у закладі освіти щодня
Освітнє середовище: врахуйте під час самооцінювання
Міністерство молоді та спорту спільно з Міністерством освіти працюють над тим, щоб фізкультура була у закладах освіти щодня.
Таку інформацію зазначив у своєму інтерв’ю міністр молоді та спорту Вадим Гутцайт.
Як він наголосив, багато дітей не розвинені у спортивному плані, є ризики проблем зі здоров'ям, ожиріння.
45 годин підвищення кваліфікації! Навчання відбувається дистанційно у зручний для вас час. З нас — інфографіка, таблиці, презентації, чек-лісти та лекції від професіоналів. З вас — бажання вчитися та підвищувати кваліфікацію!
«Тому є дуже велике бажання, щоб справді було змінено уроки фізкультури, щоб ці уроки були щодня. Над цим питанням ми разом із МОН працюємо, і президент поставив завдання, щоб більше та частіше фізкультура була у школі», — зауважив очільник відомства.
Зокрема, він повідомив, що вправи на уроках теж зміняться.
«Звичайно, діти не стрибатимуть через козла. Є багато різних вправ, рухливі ігри, які найбільше підходять для дітей», — наголосив міністр молоді та спорту Вадим Гутцайт.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання