Міністерство молоді та спорту спільно з МОН працюють над тим, щоб фізкультура була у закладі освіти щодня
Освітнє середовище: врахуйте під час самооцінювання
Міністерство молоді та спорту спільно з Міністерством освіти працюють над тим, щоб фізкультура була у закладах освіти щодня.
Таку інформацію зазначив у своєму інтерв’ю міністр молоді та спорту Вадим Гутцайт.
Як він наголосив, багато дітей не розвинені у спортивному плані, є ризики проблем зі здоров'ям, ожиріння.
45 годин підвищення кваліфікації! Навчання відбувається дистанційно у зручний для вас час. З нас — інфографіка, таблиці, презентації, чек-лісти та лекції від професіоналів. З вас — бажання вчитися та підвищувати кваліфікацію!
«Тому є дуже велике бажання, щоб справді було змінено уроки фізкультури, щоб ці уроки були щодня. Над цим питанням ми разом із МОН працюємо, і президент поставив завдання, щоб більше та частіше фізкультура була у школі», — зауважив очільник відомства.
Зокрема, він повідомив, що вправи на уроках теж зміняться.
«Звичайно, діти не стрибатимуть через козла. Є багато різних вправ, рухливі ігри, які найбільше підходять для дітей», — наголосив міністр молоді та спорту Вадим Гутцайт.
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
Щоденні навчальні заняття першокласників потребують напруженої розумової праці, активізації уваги і зосередження. Все це впливає на емоційний стан школярів. Скористайтеся інформацією та методиками, що допоможуть з'ясувати стан адаптації першокласників та допомогти їм швидко адаптуватися до умов навчання
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?