В Уряді затвердили концепцію розвитку професійної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Документ передбачає реалізацію децентралізації, осучаснення змісту та якості освіти

Розвиток професійної освіти в УкраїніОсвітні програми 2021/2022: що рекомендує МОН

Кабінет Міністрів затвердив концепцію Державної цільової соціальної програми розвитку професійної (професійно-технічної) освіти на 2022-2027 роки.

У документі зазначається етапи реалізації реформи децентралізації, осучаснення змісту та якості освіти, розвиток партнерства, а також популяризацію професійної освіти.

Як відзначив міністр освіти та науки Сергій Шкарлет, Міносвіти змінює підхід до профорієнтації школярів, популяризує професійну освіту, здійснює ремонт і обладнання майстерень, а також планує підвищити заробітні плати педагогам.

«Все це передбачається Концепцією, як і повне руйнування несправедливих стереотипів щодо закладів професійної освіти та буцімто непрестижності фахів, за якими вони готують спеціалістів. Вірю, що підтримані сьогодні системні зміни дозволять уже за кілька років гарантувати працевлаштування всіх випускників професійно-технічних закладів, а також їхню повну реалізацію як висококонкурентних фахівців на ринку праці», — наголосив міністр освіти і науки.

У Концепції зазначаються проблеми освітньої сфери та шляхи вирішення: підвищення мотивації педагогів шляхом збільшення зарплат і залучення більшої кількості міжнародних партнерів.

Зокрема, відповідний документ визначає ключові показники ефективності сфери професійної освіти. Таким чином, заклади мають виконувати державне та регіональне замовлення на підготовку робітників не менше, ніж на 95%, працевлаштування випускників має складати близько 80%, а у кожній області будуть створені центри професійної досконалості.

Важливим результатом Концепції має стати остаточна передача профтехів із державної у комунальну форму власності та розширення їхньої автономії.

Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
500

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно нового Закону про дошкільну освіту. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок.
59227

Співпраця з органами громадського самоврядування в закладі освіти

Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
1796

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді