Визначено переможців конкурсу «ДИРЕКТОР 2021: НАЙКРАЩА ПРАКТИКА»

Церемонія нагородження переможців відбудеться 17 грудня 2021 року у Державній службі якості освіти України.

Визначено переможців конкурсу «ДИРЕКТОР 2021: НАЙКРАЩА ПРАКТИКА»

Конкурсанти — це керівники закладів освіти як з міст-мільйонників, так і з містечок та сіл. Голова журі — Алла БОНДАР, заступниця голови Державної служби якості освіти України.

Переможцями конкурсу стали:

  • БЕЗСОНОВА Ольга, завідувачка закладу дошкільної освіти №67 «Сонячний», м.Краматорськ;
  • СЛУШНИЙ Олег, директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20, м. Вінниця.

Переможець в номінації «директор-інноватор» за версією компанії Human:

  • МАЛАХОВ Андрій, директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №57 імені Т.Г.Шевченка, м. Миколаїв.
ТОП лауреатів конкурсу:

 у сфері дошкільної освіти:

  • Каржова Злата, директор спеціального дошкільного навчального закладу (дитячий садок) № 36 Дзвіночок, м. Запоріжжя;
  • Кулеша Юлія, директор закладу дошкільної освіти №5 Пізнайко, м. Нетішин Хмельницької обл.;
  • Панасенко Валентина, завідувач дошкільного навчального закладу №1, м. Миколаїв;
  • Паскаль Наталія, завідувач дошкільного навчального закладу ясла-садок №1 Теремок, м. Пологи Запорізької обл.; 
  • Пугач Ірина, директор дошкільного навчального закладу №18, Волинська обл.;
  • Харматова Ванда, завідувач закладу дошкільної освіти №19, м. Вінниця.

     у сфері загальної середньої освіти:

    • Авілова Олена, директор Великоновосілківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2, Донецька обл.;
    • Губська Ірина, директор Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 ім. Б.Берестовського;
    • Єрмоленко Алла, директор Сновської  ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Чернігівська обл.;
    • Кротік Надія, директор Боремельського НВК ЗОШ І -ІІ ступенів - колегіум, Рівненська обл.;
    • Межерицька Світлана, директор Коломацького ліцею ім. Героя Радянського Союзу І.Є.Єгорова, Харківська обл.;
    • Остапенко Анатолій, директор Володимирецького ліцею «Колегіум», Рівненська обл.;
    • Потук Олександра, директор Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4;
    • Резнік Сніжана, директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26, м. Вінниця;
    Найбільше конкурсних робіт надійшло від керівників закладів освіти з Дніпропетровської, Харківської, Донецької та Вінницької областей.
    Визначено переможців конкурсу «ДИРЕКТОР 2021: НАЙКРАЩА ПРАКТИКА»

    На церемонії нагородження переможці отримають грошову винагороду 20 000 грн* від організаторів конкурсу — журналів «Практика управління дошкільним закладом» та «Практика управління закладом освіти», а також навчання за експрес-програмою підвищення кваліфікації від Вищої школи освітнього менеджменту. Конкурсні роботи лауреатів за кожною номінацією редакція опублікує в журналах Експертус Освіта.

    Також партнер конкурсу в номінації «Загальна середня освіта» українська Ed-tech компанія Human, що розроблює та впроваджує продукти для цифровізації освітнього процесу, готує призи лауреатам.

    Організатори та партнери конкурсуДержавна служба якості освіти України, журнали «Практика управління закладом освіти» та «Практика управління дошкільним закладом», Вища школа освітнього менеджменту, ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», українська Ed-tech компанія Human.

     

    *до вирахування податку на доходи фізичних осіб.

        

      Статичний блок для новин

      Статті за темою

      Усі статті за темою

      Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

      Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
      9910

      Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

      «Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
      12273

      Гарячі запитання

      Усі питання і відповіді