Визначено переможців конкурсу «ДИРЕКТОР 2021: НАЙКРАЩА ПРАКТИКА»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Церемонія нагородження переможців відбудеться 17 грудня 2021 року у Державній службі якості освіти України.

Визначено переможців конкурсу «ДИРЕКТОР 2021: НАЙКРАЩА ПРАКТИКА»

Конкурсанти — це керівники закладів освіти як з міст-мільйонників, так і з містечок та сіл. Голова журі — Алла БОНДАР, заступниця голови Державної служби якості освіти України.

Переможцями конкурсу стали:

  • БЕЗСОНОВА Ольга, завідувачка закладу дошкільної освіти №67 «Сонячний», м.Краматорськ;
  • СЛУШНИЙ Олег, директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20, м. Вінниця.

Переможець в номінації «директор-інноватор» за версією компанії Human:

  • МАЛАХОВ Андрій, директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №57 імені Т.Г.Шевченка, м. Миколаїв.
ТОП лауреатів конкурсу:

 у сфері дошкільної освіти:

  • Каржова Злата, директор спеціального дошкільного навчального закладу (дитячий садок) № 36 Дзвіночок, м. Запоріжжя;
  • Кулеша Юлія, директор закладу дошкільної освіти №5 Пізнайко, м. Нетішин Хмельницької обл.;
  • Панасенко Валентина, завідувач дошкільного навчального закладу №1, м. Миколаїв;
  • Паскаль Наталія, завідувач дошкільного навчального закладу ясла-садок №1 Теремок, м. Пологи Запорізької обл.; 
  • Пугач Ірина, директор дошкільного навчального закладу №18, Волинська обл.;
  • Харматова Ванда, завідувач закладу дошкільної освіти №19, м. Вінниця.

     у сфері загальної середньої освіти:

    • Авілова Олена, директор Великоновосілківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2, Донецька обл.;
    • Губська Ірина, директор Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 ім. Б.Берестовського;
    • Єрмоленко Алла, директор Сновської  ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Чернігівська обл.;
    • Кротік Надія, директор Боремельського НВК ЗОШ І -ІІ ступенів - колегіум, Рівненська обл.;
    • Межерицька Світлана, директор Коломацького ліцею ім. Героя Радянського Союзу І.Є.Єгорова, Харківська обл.;
    • Остапенко Анатолій, директор Володимирецького ліцею «Колегіум», Рівненська обл.;
    • Потук Олександра, директор Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4;
    • Резнік Сніжана, директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26, м. Вінниця;
    Найбільше конкурсних робіт надійшло від керівників закладів освіти з Дніпропетровської, Харківської, Донецької та Вінницької областей.
    Визначено переможців конкурсу «ДИРЕКТОР 2021: НАЙКРАЩА ПРАКТИКА»

    На церемонії нагородження переможці отримають грошову винагороду 20 000 грн* від організаторів конкурсу — журналів «Практика управління дошкільним закладом» та «Практика управління закладом освіти», а також навчання за експрес-програмою підвищення кваліфікації від Вищої школи освітнього менеджменту. Конкурсні роботи лауреатів за кожною номінацією редакція опублікує в журналах Експертус Освіта.

    Також партнер конкурсу в номінації «Загальна середня освіта» українська Ed-tech компанія Human, що розроблює та впроваджує продукти для цифровізації освітнього процесу, готує призи лауреатам.

    Організатори та партнери конкурсуДержавна служба якості освіти України, журнали «Практика управління закладом освіти» та «Практика управління дошкільним закладом», Вища школа освітнього менеджменту, ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», українська Ed-tech компанія Human.

     

    *до вирахування податку на доходи фізичних осіб.

        

      додаток

      Статичний блок для новин

      Статті за темою

      Усі статті за темою

      Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

      Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
      1684

      Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

      Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
      293

      Педагогічна рада школи: функції та планування

      Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
      54209

      Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

      Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
      766

      Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

      Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
      111054

      Гарячі запитання

      Усі питання і відповіді