Дані про щеплення освітян мають бути деперсоніфіковані

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Заклади освіти не мають отримувати персоніфіковану інформацію про вакцинованих працівників

Дані про щеплення освітян мають бути деперсоніфіковані

Безпечність приміщень і території: п’ять документів-доказів

Заклади освіти мають отримувати деперсоніфіковану інформацію про кількість вакцинованих працівників свого колективу.

Про це повідомив освітній омбудсмен Сергій Горбачов.

За словами омбудсмена, отримання персональних даних про стан вакцинації в колективах від закладів охорони здоров'я може стати приводом для тиску і змушення до вакцинації.

«Це, скоріше, питання не до окремого міністерства, а до взаємодії Міністерства охорони здоров’я і Міністерства освіти. І це дуже непогано вирішується на місцевому рівні. Я знаю приклад Одеси, де департамент освіти і департамент охорони здоров’я постійно обмінюються інформацією, деперсоніфікованою, що надзвичайно важливо», – зауважив омбудсмен.

Навчальний рік 2021/2022: карантин, дистанційка, вакцинація

«Вважаю, ідеальною була б така схема: департамент охорони здоров’я раз на тиждень подає до кожної школи інформацію: мовляв, у вас вакциновано стільки-то працівників. При цьому медицина бачить прізвища, а освіта – ні. І не має бачити, бо це буде приводом до тиску і змушення до вакцинації, яка наразі у нас є добровільною», – додає освітній омбудсмен Сергій Горбачов.

Джерело: Цензор.нет

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53965

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
211

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110636

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді