У початковій школі дітей оцінюватимуть вербально

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти у нових методичних рекомендаціях пропонує оцінювати результати надбань учнів у 1–4 класах вербальною оцінкою

Система оцінювання учнів у початковій школі

Порядок проведення інституційного аудиту: ЩО ЗМІНИЛОСЯМіністерство освіти і науки України пропонує вчителям початкової школи оцінювати результати особистісних надбань учнів у 1–4 класах вербальною оцінкою.

Таку інформацію зазначили в нових методичних рекомендаціях щодо оцінювання учнів, затверджених освітнім відомством.

Розроблені методичні рекомендації спрямовані на зміни підходів оцінювання результатів навчання учнів 1–4 класів.

Провідною зміною в системі шкільного оцінювання є підхід до вираження оцінки. Зокрема, на заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета/курсу Міністерством освіти запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня, яка окрім оцінювального судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання.

Рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оцінювальне судження) та рівневої оцінки (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату).

«Вербальну і рівневу оцінку можна виражати як усно, так і письмово. Рівень результату навчання рекомендовано визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами — «початковий» (П), «середній» (С), «достатній» (Д), «високий» (В)», — наголошують у Міносвіти.

Результати оцінювання особистісних надбань учнів у 1–4 класах рекомендовано виражати вербальною оцінкою, об’єктивних результатів навчання у 1–2 класах — вербальною оцінкою, у 3–4 класах — або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу освіти.

Окрім того, у методичних рекомендаціях міститься Орієнтовна рамка оцінювання результатів навчання учнів 1–4 класів. Вона дозволяє забезпечити об’єктивність і точність результату оцінювання та покликана допомогти формувати оцінювальні судження та визначати рівень результату навчання.

Зокрема, кожен заклад освіти може розробляти та фіксувати загальні положення щодо оцінювання результатів навчання учнів у освітній програмі та конкретизувати їх у частині положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти. Особливості організації оцінювання в певному класі можуть ініціюватися вчителем і бути затвердженими на засіданні педагогічної ради закладу.

Важливим моментом є те, що оцінка учня є конфіденційною інформацією, яка має бути доступною лише для учня та його батьків.

Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
551

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно нового Закону про дошкільну освіту. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок.
59276

Співпраця з органами громадського самоврядування в закладі освіти

Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
1798

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді