У початковій школі дітей оцінюватимуть вербально

Теми:

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти у нових методичних рекомендаціях пропонує оцінювати результати надбань учнів у 1–4 класах вербальною оцінкою

Система оцінювання учнів у початковій школі

Порядок проведення інституційного аудиту: ЩО ЗМІНИЛОСЯМіністерство освіти і науки України пропонує вчителям початкової школи оцінювати результати особистісних надбань учнів у 1–4 класах вербальною оцінкою.

Таку інформацію зазначили в нових методичних рекомендаціях щодо оцінювання учнів, затверджених освітнім відомством.

Розроблені методичні рекомендації спрямовані на зміни підходів оцінювання результатів навчання учнів 1–4 класів.

Провідною зміною в системі шкільного оцінювання є підхід до вираження оцінки. Зокрема, на заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета/курсу Міністерством освіти запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня, яка окрім оцінювального судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання.

Рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оцінювальне судження) та рівневої оцінки (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату).

«Вербальну і рівневу оцінку можна виражати як усно, так і письмово. Рівень результату навчання рекомендовано визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами — «початковий» (П), «середній» (С), «достатній» (Д), «високий» (В)», — наголошують у Міносвіти.

Результати оцінювання особистісних надбань учнів у 1–4 класах рекомендовано виражати вербальною оцінкою, об’єктивних результатів навчання у 1–2 класах — вербальною оцінкою, у 3–4 класах — або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу освіти.

Окрім того, у методичних рекомендаціях міститься Орієнтовна рамка оцінювання результатів навчання учнів 1–4 класів. Вона дозволяє забезпечити об’єктивність і точність результату оцінювання та покликана допомогти формувати оцінювальні судження та визначати рівень результату навчання.

Зокрема, кожен заклад освіти може розробляти та фіксувати загальні положення щодо оцінювання результатів навчання учнів у освітній програмі та конкретизувати їх у частині положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти. Особливості організації оцінювання в певному класі можуть ініціюватися вчителем і бути затвердженими на засіданні педагогічної ради закладу.

Важливим моментом є те, що оцінка учня є конфіденційною інформацією, яка має бути доступною лише для учня та його батьків.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

Формування штатного розпису є досить непростим процесом. Тож доводиться залучати і працівників дошкільного закладу, і фахівців кадрової служби, і економістів органу управління освітою. З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно нового Закону про дошкільну освіту
55230

Співпраця з органами громадського самоврядування в закладі освіти

Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
1432

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді