Цифрова компетентність освітян є основним завданням

У Міністерстві освіти заявили про значні результати у розвитку цифрової освіти в Україні

Цифрова компетентність освітянГалузева угода на 2021—2025 роки: ЩО В ПРІОРИТЕТАХ

У Міністерстві освіти і науки виділили основні завдання діяльності, серед яких технічне забезпечення закладів освіти та цифрова компетентність освітян.

Таку інформацію повідомив заступник міністра освіти з питань цифрового розвитку і цифровізації Артур Селецький під час спілкування з представниками міжнародних організацій, ініціатив та проєктів.

Дезінфікуємо гаджети й оргтехніку: як, коли та скільки

Як він зазначив, у взаємодії з міжнародними партнерами Міністерство освіти показало значні результати у розвитку цифрової освіти.

«Ми створили платформу «Всеукраїнська школа онлайн» для учнів 5-11 класів. Започаткували державні та безкоштовні електронні журнали та щоденники. З метою технічного забезпечення освітнього процесу виділено 980 млн грн на закупівлю ноутбуків для вчителів. Близько 400 млн грн — на мультимедійне обладнання. На сьогодні технічне забезпечення та цифрова компетентність освітян є основними завданнями», — наголосив у своєму виступі профільний заступник міністра.

Окрім того, під час цієї зустрічі обговорювалися теми щодо підготовки Концепції цифрової трансформації освіти і науки як візійного документа цифрового розвитку сфери, закупівлі мультимедійного обладнання та забезпечення високошвидкісним Інтернетом шкіл у сільській місцевості.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
32351

Яка структура 2024/2025 навчального року

Навчальний рік 2024–2025 стартує 2 вересня. Дізнайтеся, коли завершитися навчальний рік, яка його структура та на що звернути увагу в умовах війни
247951

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді