Цифрова компетентність освітян є основним завданням

У Міністерстві освіти заявили про значні результати у розвитку цифрової освіти в Україні

Цифрова компетентність освітянГалузева угода на 2021—2025 роки: ЩО В ПРІОРИТЕТАХ

У Міністерстві освіти і науки виділили основні завдання діяльності, серед яких технічне забезпечення закладів освіти та цифрова компетентність освітян.

Таку інформацію повідомив заступник міністра освіти з питань цифрового розвитку і цифровізації Артур Селецький під час спілкування з представниками міжнародних організацій, ініціатив та проєктів.

Дезінфікуємо гаджети й оргтехніку: як, коли та скільки

Як він зазначив, у взаємодії з міжнародними партнерами Міністерство освіти показало значні результати у розвитку цифрової освіти.

«Ми створили платформу «Всеукраїнська школа онлайн» для учнів 5-11 класів. Започаткували державні та безкоштовні електронні журнали та щоденники. З метою технічного забезпечення освітнього процесу виділено 980 млн грн на закупівлю ноутбуків для вчителів. Близько 400 млн грн — на мультимедійне обладнання. На сьогодні технічне забезпечення та цифрова компетентність освітян є основними завданнями», — наголосив у своєму виступі профільний заступник міністра.

Окрім того, під час цієї зустрічі обговорювалися теми щодо підготовки Концепції цифрової трансформації освіти і науки як візійного документа цифрового розвитку сфери, закупівлі мультимедійного обладнання та забезпечення високошвидкісним Інтернетом шкіл у сільській місцевості.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42294

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді