Цифрова компетентність освітян є основним завданням

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти заявили про значні результати у розвитку цифрової освіти в Україні

Цифрова компетентність освітянГалузева угода на 2021—2025 роки: ЩО В ПРІОРИТЕТАХ

У Міністерстві освіти і науки виділили основні завдання діяльності, серед яких технічне забезпечення закладів освіти та цифрова компетентність освітян.

Таку інформацію повідомив заступник міністра освіти з питань цифрового розвитку і цифровізації Артур Селецький під час спілкування з представниками міжнародних організацій, ініціатив та проєктів.

Дезінфікуємо гаджети й оргтехніку: як, коли та скільки

Як він зазначив, у взаємодії з міжнародними партнерами Міністерство освіти показало значні результати у розвитку цифрової освіти.

«Ми створили платформу «Всеукраїнська школа онлайн» для учнів 5-11 класів. Започаткували державні та безкоштовні електронні журнали та щоденники. З метою технічного забезпечення освітнього процесу виділено 980 млн грн на закупівлю ноутбуків для вчителів. Близько 400 млн грн — на мультимедійне обладнання. На сьогодні технічне забезпечення та цифрова компетентність освітян є основними завданнями», — наголосив у своєму виступі профільний заступник міністра.

Окрім того, під час цієї зустрічі обговорювалися теми щодо підготовки Концепції цифрової трансформації освіти і науки як візійного документа цифрового розвитку сфери, закупівлі мультимедійного обладнання та забезпечення високошвидкісним Інтернетом шкіл у сільській місцевості.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
134

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54087

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
645

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110843

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді