Методичні рекомендації як оцінювати учнів, що перебувають за кордоном

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН надані рекомендації щодо оцінювання учнів, які наразі перебувають за кордоном

Оцінювання дітей за кордономЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

У Міністерстві освіти та науки надали методичні рекомендації щодо особливостей здійснення оцінювання результатів навчання здобувачів освіти, які наразі перебувають за кордоном.

Відповідні рекомендації розроблені з метою забезпечення прав дітей, які внаслідок повномасштабного вторгнення російської федерації вимушено опинилися за межами України.

Таким чином у Міносвіти зауважують, що тематичне, семестрове та річне оцінювання, результатів навчання школярів може здійснюватися за потреби з використанням технологій дистанційного навчання та засобів зв'язку.

Як зазначається у документі освітнього відомства, оцінювання результатів навчання учнів, які одночасно здобувають освіту в закладах освіти країни перебування та України, із тих предметів, які вивчаються в закордонній школі та відповідають предметам української типової освітньої програми, рекомендовано здійснювати на підставі результатів, отриманих у закордонному закладі освіти.

Щодо переведення оцінок у 12-бальну систему, то в межах автономії заклад освіти здійснюватиме самостійно.

Ті предмети, які школярі не вивчали в закладі освіти країни перебування (українська, мова, українська література, історія України, географія України, захист України, правознавство), мають оцінювати вчителі з українського закладу освіти з використанням технологій дистанційного навчання.

Річне оцінювання школярів здійснюється на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок.

Окрім того, у Міністерстві освіти та науки наголошують, що річна оцінка не обов'язково має бути середнім арифметичним оцінок за І та ІІ семестри. Під час виставлення річної оцінки може враховуватися динаміка особистих результатів навчання учня з предмета та сформованість у нього уміння застосовувати набуті знання.

Педагогічна рада закладу освіти може самостійно вирішити проводити семестрове та річне оцінювання учнів 5-8 та 10 класів за 12-бальною шкалою або за двобальною («зараховано»/«не зараховано»).

Водночас річне оцінювання може бути проведено перед початком навчального року, зокрема з використанням технологій дистанційного навчання і засобів зв'язку.

В окремих випадках річне оцінювання може здійснюватися впродовж І семестру наступного навчального року.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22003

Що таке інклюзивна освіта: принципи, переваги та виклики

Інклюзія — це не просто модний тренд в освіті, а наша спільна відповідальність. Це філософія, що відкриває двері до навчання та розвитку для кожного. У цій статті ми розібралися, що таке інклюзивна освіта, як вона працює та чому це важливо
30755

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1135

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді