УЦОЯО може перевірити учасників НМТ на наявність на тестуванні заборонених засобів

Стратегії успішної комунікації керівника
Український центр оцінювання якості освіти може перевірити учасників НМТ на наявність у них заборонених засобів під час тестування.
Таку інформацію зазначила директор Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко під час спілкування зі вступниками.
Як вона повідомила, можливість перевірки учасників на наявність у них технічних засобів, що не передбачені процедурою проведення НМТ, є додатковим мотиватором для того, щоб дослухатися до порад інструктора і не ризикувати результатами тестування.
«Ми можемо це робити. І це є однією з причин, чому варто дуже уважно слухати інструктора і коли він повідомить, що мобільні телефони і електронні пристрої варто покласти у відповідні місця — то варто зробити це. Оскільки, якщо у вас вилучать навушники або флешки, для вас тестування може припинитися, і ви не отримаєте свій результат НМТ», — акцентувала керівниця УЦОЯО.
Нагадаємо, що основна сесія тестування відбудеться в період з 5 до 23 червня. Запрошення на тестування учасники НМТ отримають 25–26 травня.
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Як має проходити атестація педагогічних працівників, що враховувати відповідно до Положення про атестацію – оглядаємо у статті
Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі