Завдання НМТ, що пропонуватимуться учасникам в різні тестові дні, не будуть повторюватися
НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨
Завдання національного мультипредметного тесту, що будуть запропоновані учасникам тестування в різні тестові дні, не будуть повторюватися.
Таку інформацію зазначила директор Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко.
Як вона повідомила, база тестових завдань, підготовлена фахівцями Українського центру оцінювання якості освіти, містить достатню кількість унікальних завдань.
«УЦОЯО розробив достатню кількість унікальних форм для кожної зміни національного мультипредметного тесту», — акцентувала керівниця УЦОЯО.
Окрім того, усі завдання НМТ відповідатимуть вимогам програм ЗНО, що затверджені Міністерством освіти та науки.
Нагадаємо, що основна сесія тестування відбудеться в період з 5 до 23 червня. Запрошення на тестування учасники НМТ отримають 25–26 травня.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів