В Україні спостерігається тенденція відмови від дистанційного навчання на користь очного

🎲 Педнавантаження, штатний розпис і табелювання Більшість закладів фахової передвищої та вищої освіти працюють у змішаному та дистанційному форматах.
Така інформація зазначена в результатах онлайн-опитування викладачів та студентів закладів фахової передвищої та вищої освіти, що проводила Держава служба якості освіти.
Згідно з результатами, понад 40% респондентів повідомили про змішаний формат навчального процесу в своєму закладі освіти.
Ще понад 30% учасників освітнього процесу зазначають про суто дистанційний формат навчання.
Проте 27% опитаних студентів та викладачів повідомили про очний формат навчання.
Як повідомляють у Держслужбі, порівняно з минулим роком, спостерігається повільна тенденція відмови від дистанційного формату навчання на користь очного.
«Загалом протягом року спостерігається значний спад (майже утричі) застосування дистанційного формату роботи в усіх закладах вищої та фахової передвищої освіти», — повідомляється в результатах дослідження.
Зауважимо, що опитування було проведено у І кварталі поточного року в 50 закладах фахової передвищої та 60 закладах вищої освіти, зокрема й переміщених коледжах та університетах.
Нова редакція Порядку конкурсного відбору підручників запрацює з 1 вересня 2025 року. Розповідаємо про ключові зміни та їхній вплив на роботу шкіл.
Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.
Які ключові компетентності формувати в учня початкових класів за вимогами Державного стандарту початкової освіти