В Україні спостерігається тенденція відмови від дистанційного навчання на користь очного

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО Більшість закладів фахової передвищої та вищої освіти працюють у змішаному та дистанційному форматах.
Така інформація зазначена в результатах онлайн-опитування викладачів та студентів закладів фахової передвищої та вищої освіти, що проводила Держава служба якості освіти.
Згідно з результатами, понад 40% респондентів повідомили про змішаний формат навчального процесу в своєму закладі освіти.
Ще понад 30% учасників освітнього процесу зазначають про суто дистанційний формат навчання.
Проте 27% опитаних студентів та викладачів повідомили про очний формат навчання.
Як повідомляють у Держслужбі, порівняно з минулим роком, спостерігається повільна тенденція відмови від дистанційного формату навчання на користь очного.
«Загалом протягом року спостерігається значний спад (майже утричі) застосування дистанційного формату роботи в усіх закладах вищої та фахової передвищої освіти», — повідомляється в результатах дослідження.
Зауважимо, що опитування було проведено у І кварталі поточного року в 50 закладах фахової передвищої та 60 закладах вищої освіти, зокрема й переміщених коледжах та університетах.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів