В УЦОЯО пропонують розробити ДПА з елементами ЗНО

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН та УЦОЯО пропонують розвивати систему діагностики освітніх здобутків учнів

Проведення УПА з елементами ЗНО

 

11 змін до Типової інструкції з діловодства 📑

Міністерство освіти і науки спільно з Українським центром оцінювання якості освіти пропонують підтримати та розвивати систему діагностики освітніх здобутків, навичок і навчальних втрат за допомогою національних стандартизованих тестувань на різних рівнях загальної середньої освіти.

Відповідні тези зазначені в пропозиціях МОН та УЦОЯО до слухань, що відбудуться в парламентському комітеті з питань освіти, науки та інновацій і будуть присвячені темі освітніх втрат українських школярів.

Насамперед, в Українському центрі оцінювання якості освіти пропонують розробити модель державної підсумкової атестації учнів 4 і 9 класів з використанням елементів зовнішнього незалежного оцінювання.

У матеріалах до слухань йдеться, що проведення ДПА в такому форматі дозволить створити стандартизовану систему збирання даних про навчальні досягнення всіх здобувачів освіти.

📝Оновлений Санітарний регламент для ЗДО

Окрім того, в УЦОЯО висунули пропозицію щодо продовження участі України в міжнародному дослідженні якості освіти PISA, розглянути питання приєднання України до міжнародного порівняльного дослідження прогресу в математичній та природничій грамотності TIMSS, а також приєднання України до міжнародного порівняльного дослідження читацької грамотності PIRLS.

Зі свого боку в освітньому відомстві акцентують на важливості забезпечення підтримки проведення започаткованих на сьогодні моніторингових досліджень загальнодержавного та регіонального рівнів й участі України в міжнародних порівняльних дослідженнях якості освіти (PISA, TIMSS, PIRLS).

«У цьому контексті необхідно розвивати систему діагностики освітніх здобутків, навичок та навчальних втрат за допомогою національних стандартизованих тестувань на різних рівнях загальної середньої освіти», — підкреслюють у Міністерстві освіти та науки.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1687

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
304

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54220

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
770

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111070

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді