Профспілка за відновлення прав учителів-пенсіонерів

Профспілка підтримує законопроєкт про відновлення трудових прав педагогів-пенсіонерів
Профспілка пропонує переглянути законопроєкт про вчителів-пенсіонерів

Як укласти письмовий трудовий договір з учителем-пенсіонером

Профспілка працівників освіти і науки висловила підтримку законопроєкту про відновлення трудових прав учителів-пенсіонерів.

Лист з таким зверненням членів профспілки було спрямовано на адресу голови Комітету з питань освіти, науки та інновацій Верховної Ради.

У Профспілці повідомляють, що зміни до закону «Про повну загальну середню освіту» щодо відновлення конституційних прав учителів шкіл, яким призначено пенсію за віком, повністю збігаються з позицією ЦК Профспілки.

У відповідному законопроєкті передбачається скасування норми статті 22 закону «Про повну загальну середню освіту» щодо укладення з педагогами, які досягли пенсійного віку та яким виплачується пенсія за віком, трудових договорів строком від 1 до 3 років.

Окрім того, у документі зазначається про виключення норм, якими засновники та керівники закладів освіти зобов’язувались з 1 липня 2020 року укладати з педагогами-пенсіонерами трудові договори строком на один рік.

Зокрема, законопроєкт передбачає те, що адміністрація освітніх закладів має до 1 червня 2021 року відновити або укласти безстрокові трудові договори з педагогами, які отримують пенсію за віком, з якими вони були припинені за цих підстав.

У ЦК Профспілки наголосили на необхідності проведення роботи з народними депутатами щодо невідкладного розгляду та підтримки даного законопроєкту.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
9911

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12273

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді