Діяльність трансформації санаторних шкіл продовжено

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Верховна Рада ухвалила закон щодо розширення можливостей для трансформації санаторних шкіл

В Україні продовжили діяльність трансформації санаторних шкіл

Які документи перевіряють під час інституційного аудиту

14 квітня 2021 року, під час позачергового засідання Верховна Рада України ухвалила закон №5138-1 щодо розширення можливостей для трансформації освітньої мережі та захисту прав учасників освітнього процесу.

Окрім того, мета цього законопроєкту — можливість поступового перетворення в інші типи закладів санаторних шкіл в умовах децентралізації. Тому в документі передбачені такі заходи:

  • продовження трансформації санаторних шкіл ще на рік — до липня 2022 року;
  • погодження з МОН планів місцевих органів влади про зміну типу закладу або ліквідацію санаторної чи спеціальної школи.

Положення про науковий ліцей

Відповідна діяльність допоможе органам місцевого самоврядування сформувати освітню мережу відповідно до потреб громади. Отже, буде створено підґрунтя для поступового реформування закладів з урахуванням інтересів усіх учасників освітнього процесу.

У 2020/2021 навчальному році в освітній системі функціонують 65 санаторних шкіл з пансіонами (інтернатами) у структурі, в яких навчається 14 548 учнів, серед них — 552 дитини-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування. Найбільша кількість закладів знаходиться в Дніпропетровській області — 7 закладів.

Як завершити навчальний рік: рекомендації

У 8 областях, за оперативною інформацією органів управління освітою обласних державних адміністрацій, заплановано трансформацію 18 санаторних шкіл у ліцеї та гімназії, які почнуть функціонувати в новому статусі з 1 липня 2021 року, ще 19 санаторних шкіл перебувають на стадії підготовки перетворення їх в інший тип закладу загальної середньої освіти, інші санаторні школи мають визначитися із своєю траєкторією перетворення та змінити тип закладу відповідно до ухваленого Закону, тобто до липня 2022 року.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
61

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110430

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11608

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17717

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді