План заходів щодо популяризації природничих наук і математики

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Уряд затвердив План заходів щодо популяризації природничих наук і математики до 2025 року

Затверджено План заходів стосовно популяризації природничих наук і математики

Опорна школа та філія: організуйте роботу з документами

14 квітня Кабінетом Міністрів України було затверджено План заходів щодо популяризації природничих наук та математики до 2025 року.

«Ухвалене рішення сприятиме розвитку природничо-математичної освіти як фундаментальної основи для становлення держави, залученню молодих людей у професію та викладанню природничих і математичних дисциплін на належному рівні», — наголосив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.

Математичний диктант — метод моніторингу компетентності дітей

Окрім того, у документі Плану зазначаються такі заходи:

  • підвищення якості природничої і математичної освіти в Україні;
  • збільшення привабливості природничо-математичних спеціальностей для краще підготовлених вступників до закладів фахової передвищої та вищої освіти;
  • виведення матеріально-технічного та методичного забезпечення викладання природничих дисциплін на належний рівень;
  • залучення у професію викладача (вчителя) природничих і математичних дисциплін активних молодих людей;
  • забезпечення опанування сучасних освітніх технологій вчителями й викладачами природничих і математичних дисциплін.

Відповідно до документу Плану заходів, міністерства, центральні органи виконавчої влади, обласні та Київська міські державні адміністрації мають забезпечити виконання плану заходів у межах видатків, передбачених у державному та місцевих бюджетах на відповідний рік, а також інших джерел, не заборонених законодавством.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11610

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді