План заходів щодо популяризації природничих наук і математики

Уряд затвердив План заходів щодо популяризації природничих наук і математики до 2025 року

Затверджено План заходів стосовно популяризації природничих наук і математики

Опорна школа та філія: організуйте роботу з документами

14 квітня Кабінетом Міністрів України було затверджено План заходів щодо популяризації природничих наук та математики до 2025 року.

«Ухвалене рішення сприятиме розвитку природничо-математичної освіти як фундаментальної основи для становлення держави, залученню молодих людей у професію та викладанню природничих і математичних дисциплін на належному рівні», — наголосив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.

Математичний диктант — метод моніторингу компетентності дітей

Окрім того, у документі Плану зазначаються такі заходи:

  • підвищення якості природничої і математичної освіти в Україні;
  • збільшення привабливості природничо-математичних спеціальностей для краще підготовлених вступників до закладів фахової передвищої та вищої освіти;
  • виведення матеріально-технічного та методичного забезпечення викладання природничих дисциплін на належний рівень;
  • залучення у професію викладача (вчителя) природничих і математичних дисциплін активних молодих людей;
  • забезпечення опанування сучасних освітніх технологій вчителями й викладачами природничих і математичних дисциплін.

Відповідно до документу Плану заходів, міністерства, центральні органи виконавчої влади, обласні та Київська міські державні адміністрації мають забезпечити виконання плану заходів у межах видатків, передбачених у державному та місцевих бюджетах на відповідний рік, а також інших джерел, не заборонених законодавством.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
9911

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12273

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді