Розроблено інтерактивний проєкт для освітян «Школа в умовах пандемії»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Порадник допоможе оцінити готовність школи до вирішення викликів, пов’язаних із Covid-19

Розроблено інтерактивний проєкт для освітян «Школа в умовах пандемії»

Дистанційне навчання: на яких ресурсах організувати

В Україні презентували запуск інтерактивного порадника під назвою «Школа в умовах пандемії», який допоможе оцінити готовність закладу освіти до вирішення викликів, пов’язаних із COVID-19, і запропонує ідеї для ефективнішої роботи в умовах пандемії.

Порадник створено за ініціативи ЮНІСЕФ, МОН України та Центр сталого миру та демократичного розвитку (SeeD). У проєкті вміщено вже існуючі рекомендації вітчизняних експертів, а також використано матеріали ЮНІСЕФ, Всесвітньої організації охорони здоров'я та інших міжнародних організацій.

Серед провідних тем порадника: створення безпечного освітнього середовища та забезпечення доступу до якісної інклюзивної освіти для всіх дітей, зокрема найуразливіших категорій.

Проєктом також передбачено тематичне опитування керівників і педагогів щодо роботи закладів в умовах пандемії. Відповіді на запитання анкети допоможуть з’ясувати наявні потреби закладів, ефективно планувати підтримку, удосконалювати державну політику щодо реагування на виклики пандемії та мінімізувати її негативний вплив на освітній процес.

Розробники порадника радять залучити до роботи з ним колег, зокрема заступників директора, шкільних психологів, соціальних педагогів та вчителів. Так педагогічний колектив зможе надати додаткову інформацію та цінний зворотний зв’язок.

Перейти до інтерактивного порадника можна за посиланням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11619

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17728

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді