Відеодзвінки і зовнішній вигляд вчителів: МОН створило рекомендації

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учителям радять слідкувати за зовнішнім виглядом під час онлайн-уроків

Відеоконференції у сервісі MyOwnConference: інструкція з використання

Міністерство освіти і науки України рекомендує педагогам слідкувати за власним зовнішнім виглядом під час проведення уроків у режимі відеодзвінків.

Повний текст рекомендацій опубліковано на сторінці міністерства у Фейсбук.

У відомстві зазначили, що найбільш розповсюдженими платформами серед українських вчителів для проведення уроків онлайн — Skype, Hangouts i Zoom.

Тому в міністерства радять п'ять правил, як безпечно використовувати відеодзвінки.

ДІЗНАТИСЯ ВІДПОВІДЬ

«Слідкуйте за власним зовнішнім виглядом. Зовнішній вигляд не менш важливий як під час онлайн-уроків, так і під час офлайн-навчання. Тому обирайте звичне вбрання для роботи в онлайн-форматі», — зазначають у МОН України.

Однією із рекомендацій є обирати відповідний фон для проведення навчання.

«Слідкуйте за фоном під час відеодзвінків. На фоні не має бути сторонніх предметів, що надавали б особисту інформацію (ім’я, прізвище, особисті фото, сертифікати та інше)», — пишуть у відомстві.

Зокрема, у міністерстві нагадали про важливість дотримання правил ефективної комунікації педагогів.

«Навчання онлайн — це точно про нові технології та здобуття знань у новому форматі. Намагайтеся прислухатися до учнів та отримувати зворотній зв’язок щодо уроків. У такий спосіб ви зможете «чути» один одного та краще працювати над матеріалами», — зазначають у відомстві.

Окрім того, Міністерство освіти і науки окремо наголосило на рекомендації встановлення власних правил під час проведення онлайн-уроків.

«Під час онлайн-навчання має бути дисципліна така ж, як і під час уроків офлайн. Тому рекомендуємо створити власні правила для уроків: підключатися до уроків без запізнення, вмикати камеру, активно обговорювати завдання, вдягатися, як і на навчання офлайн, тощо», — акцентують у Міносвіті.

Ще одна порада від МОН стосується використання перевірених вебресурсів в ході дистанційного навчання.

«Для дистанційних уроків варто використовувати тільки перевірені ресурси за рекомендаціями закладів освіти або колег, які мали позитивний досвід використання», — заявлено у рекомендаціях освітнього відомства щодо організації дистанційного навчання вчителями.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5620

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77800

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3903

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82042

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді