Відеодзвінки і зовнішній вигляд вчителів: МОН створило рекомендації

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учителям радять слідкувати за зовнішнім виглядом під час онлайн-уроків

Відеоконференції у сервісі MyOwnConference: інструкція з використання

Міністерство освіти і науки України рекомендує педагогам слідкувати за власним зовнішнім виглядом під час проведення уроків у режимі відеодзвінків.

Повний текст рекомендацій опубліковано на сторінці міністерства у Фейсбук.

У відомстві зазначили, що найбільш розповсюдженими платформами серед українських вчителів для проведення уроків онлайн — Skype, Hangouts i Zoom.

Тому в міністерства радять п'ять правил, як безпечно використовувати відеодзвінки.

ДІЗНАТИСЯ ВІДПОВІДЬ

«Слідкуйте за власним зовнішнім виглядом. Зовнішній вигляд не менш важливий як під час онлайн-уроків, так і під час офлайн-навчання. Тому обирайте звичне вбрання для роботи в онлайн-форматі», — зазначають у МОН України.

Однією із рекомендацій є обирати відповідний фон для проведення навчання.

«Слідкуйте за фоном під час відеодзвінків. На фоні не має бути сторонніх предметів, що надавали б особисту інформацію (ім’я, прізвище, особисті фото, сертифікати та інше)», — пишуть у відомстві.

Зокрема, у міністерстві нагадали про важливість дотримання правил ефективної комунікації педагогів.

«Навчання онлайн — це точно про нові технології та здобуття знань у новому форматі. Намагайтеся прислухатися до учнів та отримувати зворотній зв’язок щодо уроків. У такий спосіб ви зможете «чути» один одного та краще працювати над матеріалами», — зазначають у відомстві.

Окрім того, Міністерство освіти і науки окремо наголосило на рекомендації встановлення власних правил під час проведення онлайн-уроків.

«Під час онлайн-навчання має бути дисципліна така ж, як і під час уроків офлайн. Тому рекомендуємо створити власні правила для уроків: підключатися до уроків без запізнення, вмикати камеру, активно обговорювати завдання, вдягатися, як і на навчання офлайн, тощо», — акцентують у Міносвіті.

Ще одна порада від МОН стосується використання перевірених вебресурсів в ході дистанційного навчання.

«Для дистанційних уроків варто використовувати тільки перевірені ресурси за рекомендаціями закладів освіти або колег, які мали позитивний досвід використання», — заявлено у рекомендаціях освітнього відомства щодо організації дистанційного навчання вчителями.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
52

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110424

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11608

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17709

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді