Призначено Міністра освіти і науки України

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Верховна Рада призначила Сергія Шкарлета Міністром освіти і науки України. За таке рішення проголосувало 226 народних депутатів України

Електронний документообіг: ПЕРЕВАГИ

«Усвідомлюючи високу відповідальність члена Кабінету Міністрів України, урочисто присягаю на вірність Українському народові. Зобов’язуюся додержуватися Конституції України та законів України, зміцнювати суверенітет і незалежність України, обстоювати права і свободи людини та громадянина, дбати про добробут Українського народу, сталий демократичний розвиток суспільства», – виголосив присягу Сергій Шкарлет.

Під час виконання обов’язків Міністра Сергієм Шкарлетом реалізовано, зокрема:

  • успішне проведення вступної кампанії в умовах карантинних обмежень;
  • розпочато підготовку до реформування дошкільної освіти;
  • фактично «з нуля» забезпечено можливість навчання в дистанційному форматі, зокрема, запустивши платформу «Всеукраїнська школа онлайн»;
  • затверджено Державний стандарт базової середньої освіти для продовження реформи «Нова українська школа» у 5-9 класах;
  • розпочато підготовку до реформування професійної (професійно-технічної) освіти;
  • розпочато підготовку до реформування вищої освіти і науки.

Нагадаємо, Уряд призначив Сергія Шкарлета тимчасово виконувачем обов’язків Міністра освіти і науки України 25 червня 2020 року.

Сергія Шкарлета призначено Міністром освіти і науки України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53966

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
211

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110640

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді