У рекомендаціях вказано пріоритети роботи інклюзивно-ресурсних центрів та організації інклюзивного навчання в тих регіонах, які потраплять до «червоної» зони.
Оскільки, освітній процес у закладах освіти має бути організований з урахуванням епідемічної ситуації в регіоні.
БЕЗПЕЧНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ: ЯК СТВОРИТИ
Заклад у «червоній» зоні: як проводити навчання
Якщо заклад потрапляє до «червоної» зони, психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги можуть надаватись дітям з особливими освітніми потребами за допомогою дистанційних технологій.
«Проведення таких занять здійснюється за погодженням з одним із батьків згідно з індивідуальною програмою розвитку з урахуванням індивідуальних потреб і можливостей дитини з особливими освітніми потребами та за наказом керівника закладу.
Графік проведення корекційно-розвиткових занять із використанням технологій дистанційного навчання затверджується керівником закладу освіти».
Директор київської школи поділилася досвідом, як налагодила співпрацю з батьками і як зробила так, щоб вони приходили в школу не примусово, а за власним бажанням.
Зокрема, у рекомендаціях наголошують, що корекційно-розвиткова робота у 2020/2021 навчальному році має розпочатися з аналізу динаміки розвитку дитини, вивчення сильних сторін та позитивних змін, що має стати основою плану корекційно-розвиткової роботи як складової індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами.
За умови сприятливої епідеміологічної ситуації, інклюзивно-ресурсні центри продовжують надавати послуги у звичайному режимі, дотримуючись при цьому загальних протиепідеміологічних заходів, зокрема:
- провітрювання приміщення;
- візуальної демонстрації дітям з ООП правил збереження дистанції, гігієни особистих речей тощо;
- мінімізації використання спільних речей та іграшок;
- недопущення харчування дітей з одного посуду.