Інклюзивне навчання під час карантину

МОН розробило інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у школах на 2020/2021 навчальний рік

У рекомендаціях вказано пріоритети роботи інклюзивно-ресурсних центрів та організації інклюзивного навчання в тих регіонах, які потраплять до «червоної» зони.

Оскільки, освітній процес у закладах освіти має бути організований з урахуванням епідемічної ситуації в регіоні.

БЕЗПЕЧНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ: ЯК СТВОРИТИ

Заклад у «червоній» зоні: як проводити навчання

Якщо заклад потрапляє до «червоної» зони, психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги можуть надаватись дітям з особливими освітніми потребами за допомогою дистанційних технологій.

«Проведення таких занять здійснюється за погодженням з одним із батьків згідно з індивідуальною програмою розвитку з урахуванням індивідуальних потреб і можливостей дитини з особливими освітніми потребами та за наказом керівника закладу.

Графік проведення корекційно-розвиткових занять із використанням технологій дистанційного навчання затверджується керівником закладу освіти».

Зокрема, у рекомендаціях наголошують, що корекційно-розвиткова робота у 2020/2021 навчальному році має розпочатися з аналізу динаміки розвитку дитини, вивчення сильних сторін та позитивних змін, що має стати основою плану корекційно-розвиткової роботи як складової індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами.

За умови сприятливої епідеміологічної ситуації, інклюзивно-ресурсні центри продовжують надавати послуги у звичайному режимі, дотримуючись при цьому загальних протиепідеміологічних заходів, зокрема:

  • провітрювання приміщення;
  • візуальної демонстрації дітям з ООП правил збереження дистанції, гігієни особистих речей тощо;
  • мінімізації використання спільних речей та іграшок;
  • недопущення харчування дітей з одного посуду.



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді