У МОН подякували освітянам за дистанційне навчання

За словами в.о. міністра освіти Сергія Шкарлета, нові виклики вимагають реакції від освітян, батьків та учнів

ЛИСТ МОНСкачати

Сергій Шкарлет подякував учителям та працівникам закладів освіти за організацію дистанційного навчання.

Відповідний лист спрямований на адреси керівників регіональних департаментів освіти та директорів українських шкіл.

Вакцинація: як діяти під час пандемії COVID-19

«Вкотре висловлюю щиру вдячність учителям та всім працівникам закладів освіти за те, що вони, опинившись у березні 2020 року в надзвичайних умовах роботи, зуміли фактично з нуля напрацювати нові підходи до організації освітнього процесу», - зауважив в.о. міністра освіти.

Також він наголосив, що МОН з початку 2020-2021 навчального року вжито низку відповідних заходів для організації освітнього процесу, зокрема, внесено зміни до Положення про дистанційну форму здобуття середньої освіти з метою розширення можливостей організації дистанційного навчання.

За словами в.о. міністра освіти, МОН ініційовано питання щодо перерозподілу понад 500 млн грн для забезпечення шкіл дезінфікуючими засобами захисту, розпочато апробацію безкоштовного програмного забезпечення ведення шкільних е-щоденників і журналів, розробляються та удосконалюються підходи до безпечної роботи закладів освіти в умовах пандемії.

У МОН подякували освітянам за дистанційне навчання

Джерело: сайт МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
9952

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12278

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді