У МОН подякували освітянам за дистанційне навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

За словами в.о. міністра освіти Сергія Шкарлета, нові виклики вимагають реакції від освітян, батьків та учнів

ЛИСТ МОНСкачати

Сергій Шкарлет подякував учителям та працівникам закладів освіти за організацію дистанційного навчання.

Відповідний лист спрямований на адреси керівників регіональних департаментів освіти та директорів українських шкіл.

Вакцинація: як діяти під час пандемії COVID-19

«Вкотре висловлюю щиру вдячність учителям та всім працівникам закладів освіти за те, що вони, опинившись у березні 2020 року в надзвичайних умовах роботи, зуміли фактично з нуля напрацювати нові підходи до організації освітнього процесу», - зауважив в.о. міністра освіти.

Також він наголосив, що МОН з початку 2020-2021 навчального року вжито низку відповідних заходів для організації освітнього процесу, зокрема, внесено зміни до Положення про дистанційну форму здобуття середньої освіти з метою розширення можливостей організації дистанційного навчання.

За словами в.о. міністра освіти, МОН ініційовано питання щодо перерозподілу понад 500 млн грн для забезпечення шкіл дезінфікуючими засобами захисту, розпочато апробацію безкоштовного програмного забезпечення ведення шкільних е-щоденників і журналів, розробляються та удосконалюються підходи до безпечної роботи закладів освіти в умовах пандемії.

У МОН подякували освітянам за дистанційне навчання

Джерело: сайт МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
110

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110480

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11612

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді