Учителі, зі ступенем бакалавра, зможуть претендувати на кваліфікаційну категорію
Накази з адміністративно-господарських питань: що врахувати
Про це повідомили у МОН.
Зокрема, у відомстві підтримали ініціативу щодо необхідності вирішення проблеми справедливої та об’єктивної оцінки професійної діяльності педагогічних працівників, у тому числі і оплати їх праці, незалежно від рівня вищої освіти, який вони здобули.
Планується, що питання буде реалізовано шляхом внесення змін до Положення про атестацію педагогічних працівників щодо надання можливості присвоювати кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам, які здобули ступінь бакалавра.
Внесено зміни у ведення Класного журналу початкової школи. Що врахувати?
«Міністерством розпочата робота над змінами до цього Положення, приведення його у відповідність до законів України «Про освіту», «Про фахову передвищу освіту» та «Про вищу освіту», - зазначають у МОН.
Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів