Про головні особливості організації дистанційного навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

16 вересня 2020 року відбувся міжнародний онлайн-семінар «Дистанційне навчання: виклики, перспективи, можливості» для освітян Дніпропетровської області, організований Державною службою якості освіти України спільно з Асоціацією з міжнародних питань Чеської Республіки

Підвищення розмірів оплати праці працівників освіти

Перший заступник голови ДСЯО Олександр Якименко зауважив, що увага суспільства, освітян, держави до розвитку дистанційної освіти в умовах пандемії значно зросла. Використання технологій дистанційного навчання набуває більшої популярності, а відтак, заклади освіти мають бути спроможні задовольняти потреби здобувачів освіти та запити батьків на отримання якісної освіти. Досягти цього можливо лише за налагодженої взаємодії всіх учасників освітнього процесу, наявності висококваліфікованих учителів, ефективного управління закладом.

У свою чергу, Ондржей Андрис, заступник головного шкільного інспектора Чеської Республіки, презентував досвід Чехії щодо організації дистанційного навчання в школах під час пандемії. Зокрема, наголосив на п’яти головних принципах чеської освіти-онлайн:

  • залученість всіх учасників освітнього процесу,
  • комунікація за встановленими правилами,
  • зрозумілі і чіткі правила дистанційного навчання,
  • технічна, професійна та методична підтримка онлайн- та офлайн-навчання,
  • моніторинг та оцінювання курсу дистанційного навчання.

Крім того, він також акцентував увагу учасників вебінару на деяких особливостях організації освітнього процесу під час пандемії, а це:

  • створення системи підтримки для учнів, які мали несприятливі умови для дистанційної освіти;
  • впровадження елементів цифрової освіти в загальновизнане навчання;
  • підтримка якості спілкування з батьками, встановленого під час дистанційного навчання.

Також Юрій Вергун, директор департаменту інституційного аудиту Служби, розповів про проведення очно-дистанційного інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти, представивши відповідну модель такого оцінювання.

Вебінар організовано в межах проєкту «Розвиток системи оцінювання якості освіти у регіонах України», який реалізується за співпраці між Державною службою якості освіти України, Асоціацією з міжнародних питань, Чеською шкільною інспекцією за підтримки Чеської агенції розвитку.

Джерело: Державна служба якості освіти

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71833

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8107

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35025

Медичний огляд майбутніх першокласників - 2025

Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – безпека всіх учасників навчального процесу. Незалежно від того, яку форму навчання для дитини оберуть батьки, саме вони відповідають за проходження обов'язкових щорічних профілактичних медоглядів.
18899

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді