Про головні особливості організації дистанційного навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

16 вересня 2020 року відбувся міжнародний онлайн-семінар «Дистанційне навчання: виклики, перспективи, можливості» для освітян Дніпропетровської області, організований Державною службою якості освіти України спільно з Асоціацією з міжнародних питань Чеської Республіки

Підвищення розмірів оплати праці працівників освіти

Перший заступник голови ДСЯО Олександр Якименко зауважив, що увага суспільства, освітян, держави до розвитку дистанційної освіти в умовах пандемії значно зросла. Використання технологій дистанційного навчання набуває більшої популярності, а відтак, заклади освіти мають бути спроможні задовольняти потреби здобувачів освіти та запити батьків на отримання якісної освіти. Досягти цього можливо лише за налагодженої взаємодії всіх учасників освітнього процесу, наявності висококваліфікованих учителів, ефективного управління закладом.

У свою чергу, Ондржей Андрис, заступник головного шкільного інспектора Чеської Республіки, презентував досвід Чехії щодо організації дистанційного навчання в школах під час пандемії. Зокрема, наголосив на п’яти головних принципах чеської освіти-онлайн:

  • залученість всіх учасників освітнього процесу,
  • комунікація за встановленими правилами,
  • зрозумілі і чіткі правила дистанційного навчання,
  • технічна, професійна та методична підтримка онлайн- та офлайн-навчання,
  • моніторинг та оцінювання курсу дистанційного навчання.

Крім того, він також акцентував увагу учасників вебінару на деяких особливостях організації освітнього процесу під час пандемії, а це:

  • створення системи підтримки для учнів, які мали несприятливі умови для дистанційної освіти;
  • впровадження елементів цифрової освіти в загальновизнане навчання;
  • підтримка якості спілкування з батьками, встановленого під час дистанційного навчання.

Також Юрій Вергун, директор департаменту інституційного аудиту Служби, розповів про проведення очно-дистанційного інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти, представивши відповідну модель такого оцінювання.

Вебінар організовано в межах проєкту «Розвиток системи оцінювання якості освіти у регіонах України», який реалізується за співпраці між Державною службою якості освіти України, Асоціацією з міжнародних питань, Чеською шкільною інспекцією за підтримки Чеської агенції розвитку.

Джерело: Державна служба якості освіти

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22122

Що таке інклюзивна освіта: принципи, переваги та виклики

Інклюзія — це не просто модний тренд в освіті, а наша спільна відповідальність. Це філософія, що відкриває двері до навчання та розвитку для кожного. У цій статті ми розібралися, що таке інклюзивна освіта, як вона працює та чому це важливо
30796

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1157

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді