Про головні особливості організації дистанційного навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

16 вересня 2020 року відбувся міжнародний онлайн-семінар «Дистанційне навчання: виклики, перспективи, можливості» для освітян Дніпропетровської області, організований Державною службою якості освіти України спільно з Асоціацією з міжнародних питань Чеської Республіки

Підвищення розмірів оплати праці працівників освіти

Перший заступник голови ДСЯО Олександр Якименко зауважив, що увага суспільства, освітян, держави до розвитку дистанційної освіти в умовах пандемії значно зросла. Використання технологій дистанційного навчання набуває більшої популярності, а відтак, заклади освіти мають бути спроможні задовольняти потреби здобувачів освіти та запити батьків на отримання якісної освіти. Досягти цього можливо лише за налагодженої взаємодії всіх учасників освітнього процесу, наявності висококваліфікованих учителів, ефективного управління закладом.

У свою чергу, Ондржей Андрис, заступник головного шкільного інспектора Чеської Республіки, презентував досвід Чехії щодо організації дистанційного навчання в школах під час пандемії. Зокрема, наголосив на п’яти головних принципах чеської освіти-онлайн:

  • залученість всіх учасників освітнього процесу,
  • комунікація за встановленими правилами,
  • зрозумілі і чіткі правила дистанційного навчання,
  • технічна, професійна та методична підтримка онлайн- та офлайн-навчання,
  • моніторинг та оцінювання курсу дистанційного навчання.

Крім того, він також акцентував увагу учасників вебінару на деяких особливостях організації освітнього процесу під час пандемії, а це:

  • створення системи підтримки для учнів, які мали несприятливі умови для дистанційної освіти;
  • впровадження елементів цифрової освіти в загальновизнане навчання;
  • підтримка якості спілкування з батьками, встановленого під час дистанційного навчання.

Також Юрій Вергун, директор департаменту інституційного аудиту Служби, розповів про проведення очно-дистанційного інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти, представивши відповідну модель такого оцінювання.

Вебінар організовано в межах проєкту «Розвиток системи оцінювання якості освіти у регіонах України», який реалізується за співпраці між Державною службою якості освіти України, Асоціацією з міжнародних питань, Чеською шкільною інспекцією за підтримки Чеської агенції розвитку.

Джерело: Державна служба якості освіти

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
2969

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81905

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77381

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53929

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19215

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді