Про головні особливості організації дистанційного навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

16 вересня 2020 року відбувся міжнародний онлайн-семінар «Дистанційне навчання: виклики, перспективи, можливості» для освітян Дніпропетровської області, організований Державною службою якості освіти України спільно з Асоціацією з міжнародних питань Чеської Республіки

Підвищення розмірів оплати праці працівників освіти

Перший заступник голови ДСЯО Олександр Якименко зауважив, що увага суспільства, освітян, держави до розвитку дистанційної освіти в умовах пандемії значно зросла. Використання технологій дистанційного навчання набуває більшої популярності, а відтак, заклади освіти мають бути спроможні задовольняти потреби здобувачів освіти та запити батьків на отримання якісної освіти. Досягти цього можливо лише за налагодженої взаємодії всіх учасників освітнього процесу, наявності висококваліфікованих учителів, ефективного управління закладом.

У свою чергу, Ондржей Андрис, заступник головного шкільного інспектора Чеської Республіки, презентував досвід Чехії щодо організації дистанційного навчання в школах під час пандемії. Зокрема, наголосив на п’яти головних принципах чеської освіти-онлайн:

  • залученість всіх учасників освітнього процесу,
  • комунікація за встановленими правилами,
  • зрозумілі і чіткі правила дистанційного навчання,
  • технічна, професійна та методична підтримка онлайн- та офлайн-навчання,
  • моніторинг та оцінювання курсу дистанційного навчання.

Крім того, він також акцентував увагу учасників вебінару на деяких особливостях організації освітнього процесу під час пандемії, а це:

  • створення системи підтримки для учнів, які мали несприятливі умови для дистанційної освіти;
  • впровадження елементів цифрової освіти в загальновизнане навчання;
  • підтримка якості спілкування з батьками, встановленого під час дистанційного навчання.

Також Юрій Вергун, директор департаменту інституційного аудиту Служби, розповів про проведення очно-дистанційного інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти, представивши відповідну модель такого оцінювання.

Вебінар організовано в межах проєкту «Розвиток системи оцінювання якості освіти у регіонах України», який реалізується за співпраці між Державною службою якості освіти України, Асоціацією з міжнародних питань, Чеською шкільною інспекцією за підтримки Чеської агенції розвитку.

Джерело: Державна служба якості освіти

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
62441

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1719

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
356

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54283

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
813

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді