МОН і Профспілка планують скоординувати свої дії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН та ЦК Профспілки працівників освіти і науки домовились координувати подальші спільні дії у вирішенні завдань поетапного виконання норм законодавства про освіту в питаннях оплати праці педагогів та науковців

Підвищення розмірів оплати праці працівників освіти

Про це повідомили у Профспілці після зустрічі з представниками профільного міністерства.

За словами Сергія Шкарлета, тимчасово виконуючого обов'язки міністра освіти, МОН є партнером Профспілки у питаннях підвищення соціальних стандартів для освітян і підтримує спільне і конструктивне відпрацювання документів щодо фінансових механізмів підняття заробітних плат педагогам.

Голова Профспілки Георгій Труханов озвучив питання, які на сьогодні потребують прийняття спільних і виважених рішень. Серед них – видатки на освіту та їх раціональне використання, підвищення заробітних плат освітян у зв’язку з підвищенням мінімальної зарплати, питання захисту та безпеки учителів та викладачів у час пандемії, нормативного забезпечення організації навчального процесу тощо.

«У підсумку робочої зустрічі соціальні партнери домовилися координувати подальші спільні дії у вирішенні окреслених завдань поетапного виконання норм законодавства про освіту у питаннях оплати праці педагогів та науковців», - йдеться у повідомленні Профспілки працівників освіти і науки.

Джерело: сайт Профспілки

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
208

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54127

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
692

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110902

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді