Руслан ГУРАК: Взаємодія учасників освітнього процесу — один із ключів до якісної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

18 серпня 2020 року Руслан Гурак, голова Державної служби якості освіти України, виступив на Серпневій конференції 2020 «Освіта в умовах пандемії: як організувати навчальний рік 2020-2021»

Як відкрити школу восени: БРИТАНСЬКИЙ ДОСВІД

«Взаємодія учасників освітнього процесу, висококваліфіковані педагогічні кадри й ефективне управління школою — три ключових чинники якісної освіти, які визначили учасники анкетування щодо готовності шкіл до нового навчального року, — зауважив Руслан ГУРАК. — Залучаючи та гуртуючи всіх учасників освітнього процесу, школа не лише забезпечуватиме високу якість освіти, а й сприятиме облаштуванню дружнього до дітей середовищу, безпечним і комфортним умовам навчання, що особливо важливо в умовах епідеміологічної ситуації».

В онлайн-опитуванні щодо готовності закладів загальної середньої освіти до нового навчального року, яке Служба провела 07–13 серпня 2020 року, взяли участь 238 277 учасників, з них:

  • 114 256 батьків;
  • 84 056 учнів;
  • 35 031 учителів;
  • 4151 директорів шкіл;
  • 733 засновників шкіл.

На запитання щодо особливостей організації освітнього процесу більшість директорів закладів освіти (67%) схиляється до поєднання очного та дистанційного навчання, натомість 33% батьків і 26% учнів схвально відповіли на це запитання. До навчання у дві зміни готові 40% батьків, 36% учнів та лише 9% директорів шкіл.

73% засновників шкіл вважають, що вжили заходи для забезпечення дотримання правил епідемічної безпеки, а 71% директорів вважають заходи частковими. 93% учнів відповіли, що знають правила безпеки в умовах поширення коронавірусної інфекції.

Крім того, Руслан Гурак повідомив, що протягом вересня–листопада 2020 року заплановано провести 75 інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти. Наразі розглядається можливість проведення окремих етапів інституційного аудиту шкіл дистанційно. Для цього у вересні-жовтні заплановано провести апробацію відповідної процедури у пілотних школах.

Також розроблено модель дистанційного вивчення практичного досвіду учасників сертифікації 2020 року. Очікується, що експерти спостерігатимуть за діяльністю вчителя в онлайн-режимі два чи більше уроків. Інтерв’ю з директором закладу та педагогом відбуватиметься через комунікаційне програмне забезпечення «Зум», «Ґуґл Міт», «Майкрософт Тімз» тощо.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22121

Що таке інклюзивна освіта: принципи, переваги та виклики

Інклюзія — це не просто модний тренд в освіті, а наша спільна відповідальність. Це філософія, що відкриває двері до навчання та розвитку для кожного. У цій статті ми розібралися, що таке інклюзивна освіта, як вона працює та чому це важливо
30795

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1157

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді