Руслан ГУРАК: Взаємодія учасників освітнього процесу — один із ключів до якісної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

18 серпня 2020 року Руслан Гурак, голова Державної служби якості освіти України, виступив на Серпневій конференції 2020 «Освіта в умовах пандемії: як організувати навчальний рік 2020-2021»

Як відкрити школу восени: БРИТАНСЬКИЙ ДОСВІД

«Взаємодія учасників освітнього процесу, висококваліфіковані педагогічні кадри й ефективне управління школою — три ключових чинники якісної освіти, які визначили учасники анкетування щодо готовності шкіл до нового навчального року, — зауважив Руслан ГУРАК. — Залучаючи та гуртуючи всіх учасників освітнього процесу, школа не лише забезпечуватиме високу якість освіти, а й сприятиме облаштуванню дружнього до дітей середовищу, безпечним і комфортним умовам навчання, що особливо важливо в умовах епідеміологічної ситуації».

В онлайн-опитуванні щодо готовності закладів загальної середньої освіти до нового навчального року, яке Служба провела 07–13 серпня 2020 року, взяли участь 238 277 учасників, з них:

  • 114 256 батьків;
  • 84 056 учнів;
  • 35 031 учителів;
  • 4151 директорів шкіл;
  • 733 засновників шкіл.

На запитання щодо особливостей організації освітнього процесу більшість директорів закладів освіти (67%) схиляється до поєднання очного та дистанційного навчання, натомість 33% батьків і 26% учнів схвально відповіли на це запитання. До навчання у дві зміни готові 40% батьків, 36% учнів та лише 9% директорів шкіл.

73% засновників шкіл вважають, що вжили заходи для забезпечення дотримання правил епідемічної безпеки, а 71% директорів вважають заходи частковими. 93% учнів відповіли, що знають правила безпеки в умовах поширення коронавірусної інфекції.

Крім того, Руслан Гурак повідомив, що протягом вересня–листопада 2020 року заплановано провести 75 інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти. Наразі розглядається можливість проведення окремих етапів інституційного аудиту шкіл дистанційно. Для цього у вересні-жовтні заплановано провести апробацію відповідної процедури у пілотних школах.

Також розроблено модель дистанційного вивчення практичного досвіду учасників сертифікації 2020 року. Очікується, що експерти спостерігатимуть за діяльністю вчителя в онлайн-режимі два чи більше уроків. Інтерв’ю з директором закладу та педагогом відбуватиметься через комунікаційне програмне забезпечення «Зум», «Ґуґл Міт», «Майкрософт Тімз» тощо.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3013

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81917

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77428

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53947

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19234

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді