Руслан ГУРАК: Взаємодія учасників освітнього процесу — один із ключів до якісної освіти

18 серпня 2020 року Руслан Гурак, голова Державної служби якості освіти України, виступив на Серпневій конференції 2020 «Освіта в умовах пандемії: як організувати навчальний рік 2020-2021»

Як відкрити школу восени: БРИТАНСЬКИЙ ДОСВІД

«Взаємодія учасників освітнього процесу, висококваліфіковані педагогічні кадри й ефективне управління школою — три ключових чинники якісної освіти, які визначили учасники анкетування щодо готовності шкіл до нового навчального року, — зауважив Руслан ГУРАК. — Залучаючи та гуртуючи всіх учасників освітнього процесу, школа не лише забезпечуватиме високу якість освіти, а й сприятиме облаштуванню дружнього до дітей середовищу, безпечним і комфортним умовам навчання, що особливо важливо в умовах епідеміологічної ситуації».

В онлайн-опитуванні щодо готовності закладів загальної середньої освіти до нового навчального року, яке Служба провела 07–13 серпня 2020 року, взяли участь 238 277 учасників, з них:

  • 114 256 батьків;
  • 84 056 учнів;
  • 35 031 учителів;
  • 4151 директорів шкіл;
  • 733 засновників шкіл.

На запитання щодо особливостей організації освітнього процесу більшість директорів закладів освіти (67%) схиляється до поєднання очного та дистанційного навчання, натомість 33% батьків і 26% учнів схвально відповіли на це запитання. До навчання у дві зміни готові 40% батьків, 36% учнів та лише 9% директорів шкіл.

73% засновників шкіл вважають, що вжили заходи для забезпечення дотримання правил епідемічної безпеки, а 71% директорів вважають заходи частковими. 93% учнів відповіли, що знають правила безпеки в умовах поширення коронавірусної інфекції.

Крім того, Руслан Гурак повідомив, що протягом вересня–листопада 2020 року заплановано провести 75 інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти. Наразі розглядається можливість проведення окремих етапів інституційного аудиту шкіл дистанційно. Для цього у вересні-жовтні заплановано провести апробацію відповідної процедури у пілотних школах.

Також розроблено модель дистанційного вивчення практичного досвіду учасників сертифікації 2020 року. Очікується, що експерти спостерігатимуть за діяльністю вчителя в онлайн-режимі два чи більше уроків. Інтерв’ю з директором закладу та педагогом відбуватиметься через комунікаційне програмне забезпечення «Зум», «Ґуґл Міт», «Майкрософт Тімз» тощо.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

Педрада. Телеграм. Новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як організувати цивільний захист у школі

Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
101101

Літні канікули 2025: коли і як відпочиватимуть школярі

Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
752

Академічна недоброчесність у школі: приклади та відповідальність

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
28007

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
78641

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді