Руслан ГУРАК: Взаємодія учасників освітнього процесу — один із ключів до якісної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

18 серпня 2020 року Руслан Гурак, голова Державної служби якості освіти України, виступив на Серпневій конференції 2020 «Освіта в умовах пандемії: як організувати навчальний рік 2020-2021»

Як відкрити школу восени: БРИТАНСЬКИЙ ДОСВІД

«Взаємодія учасників освітнього процесу, висококваліфіковані педагогічні кадри й ефективне управління школою — три ключових чинники якісної освіти, які визначили учасники анкетування щодо готовності шкіл до нового навчального року, — зауважив Руслан ГУРАК. — Залучаючи та гуртуючи всіх учасників освітнього процесу, школа не лише забезпечуватиме високу якість освіти, а й сприятиме облаштуванню дружнього до дітей середовищу, безпечним і комфортним умовам навчання, що особливо важливо в умовах епідеміологічної ситуації».

В онлайн-опитуванні щодо готовності закладів загальної середньої освіти до нового навчального року, яке Служба провела 07–13 серпня 2020 року, взяли участь 238 277 учасників, з них:

  • 114 256 батьків;
  • 84 056 учнів;
  • 35 031 учителів;
  • 4151 директорів шкіл;
  • 733 засновників шкіл.

На запитання щодо особливостей організації освітнього процесу більшість директорів закладів освіти (67%) схиляється до поєднання очного та дистанційного навчання, натомість 33% батьків і 26% учнів схвально відповіли на це запитання. До навчання у дві зміни готові 40% батьків, 36% учнів та лише 9% директорів шкіл.

73% засновників шкіл вважають, що вжили заходи для забезпечення дотримання правил епідемічної безпеки, а 71% директорів вважають заходи частковими. 93% учнів відповіли, що знають правила безпеки в умовах поширення коронавірусної інфекції.

Крім того, Руслан Гурак повідомив, що протягом вересня–листопада 2020 року заплановано провести 75 інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти. Наразі розглядається можливість проведення окремих етапів інституційного аудиту шкіл дистанційно. Для цього у вересні-жовтні заплановано провести апробацію відповідної процедури у пілотних школах.

Також розроблено модель дистанційного вивчення практичного досвіду учасників сертифікації 2020 року. Очікується, що експерти спостерігатимуть за діяльністю вчителя в онлайн-режимі два чи більше уроків. Інтерв’ю з директором закладу та педагогом відбуватиметься через комунікаційне програмне забезпечення «Зум», «Ґуґл Міт», «Майкрософт Тімз» тощо.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110403

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11602

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17698

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді