Нове положення про шкільну дистанційну освіту

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН розробило Положення про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти

Положення визначає механізм забезпечення здобуття загальної середньої освіти за дистанційною формою, а також використання технологій дистанційного навчання під час організації здобуття освіти за різними формами.

Строковий трудовий чи контракт: що укладатимуть із директорами

Крім того, дистанційне навчання може організовуватися за індивідуальним навчальним планом.

Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання може передбачати навчальні заняття, вебінари, онлайн форуми та конференції, самостійну роботу, дослідницьку, пошукову, проектну діяльність, навчальні ігри, консультації та інші форми організації освітнього процесу, визначені освітньою програмою закладу освіти.

Також у положенні про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти враховано особливості дистанційного навчання під час карантину, а також передбачено умови для реалізації змішаного навчання.

Зараз триває громадське обговорення проєкту Положення про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти.

Пропозиції та зауваження – на е-пошту [email protected] з темою повідомлення «Громадське обговорення».

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
218

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54137

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
702

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110915

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді