МОН розробило уроки для старшокласників про COVID-19

МОН розробило дистанційні уроки з біології про коронавірус для учнів 6-10 класів

«Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та ГО «Смарт освіта» за підтримки Міністерства освіти і науки України розробили дистанційні уроки з біології про коронавірусну інфекцію COVID-19», — йдеться у повідомленні пресслужби Уряду, зазначає УНН.

Перший робочий день після карантину: як організувати

Такі уроки допоможуть учням шкіл і педагогам знати більше про коронавірус та боротьбу із ним. Крім того, урок знайомить учнів зі шляхами передачі інфекції, дає практичні поради, як діяти під час пандемії та як вберегти себе.

«Загалом розроблено чотири версії уроків для учнів 6-8-х та 9-10-х класів. Їх створено з можливістю проведення через відеозв’язок або без нього — за умов обмеженого доступу до інтернету чи ґаджетів. Кожен урок містить методичні рекомендації для вчителя біології, а також навчальні матеріали для учнів — ілюстрації з поясненнями, інтерактивні вправи, тести, навчальне відео. Інтерактивні завдання учні можуть виконати самостійно або разом із батьками», — зазначають в МОН.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
37784

Методика Р4С: як упровадити

Як упровадити методику Р4С — «Філософія для дітей». Що прививати дітям, аби вони були готовими до ризиків і загроз глобалізованого світу
4696

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
235184

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді