Руслан Гурак: дистанційне навчання - це виклик для української освіти під час пандемії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

13 квітня 2020 року голова ДСЯО Руслан ГУРАК презентував освітню політику Служби під час загальнонаціонального карантину на антикризовому національному онлайн-ЕдКемп 2020 - Тримай п'ять, освіто!

Під час онлайн-спілкування Руслан ГУРАК приділив велику увагу питанню дистанційного навчання, оскільки його організація стала справжнім викликом для української освіти.

Як розробити стратегію розвитку закладу освіти

«Державна служба якості освіти з метою вдосконалення організації дистанційного навчання в школах провела опитування учасників освітнього процесу. Загалом участь у ньому взяли понад 180 000 респондентів: 100 000 батьків, 40 000 учнів, 37 000 вчителів та 3 343 керівників шкіл. За результатами анкетування 50 % учнів 9-11 класів подобається навчатися дистанційно. Також більшості школярів все ж таки бракує «живого» спілкування з учителями, однолітками», - повідомив голова ДСЯО.

60% батьків відмітили, що основною проблемою, яка виникає у процесі дистанційного навчання, є важкість у мотивації дитини, 5 % відповіли, що складність полягає у відсутності будь-яких ґаджетів.

Щодо вчителів-респондентів, то 79 % вважають, що для підвищення якості онлайн-навчання учнів їм потрібно вдосконалити методику організації освітнього процесу із застосуванням технологій дистанційного навчання. Також 46 % педагогів витрачають значно більше часу на підготовку до проведення навчальних занять.

«Найскладнішим у процесі реалізації дистанційного навчання в час пандемії є налагодження зв’язку з учнями, про це повідомили 72 % директорів. При цьому 57 % вперше зіткнулися з використанням технологій онлайн-навчання», - зазначив Руслан ГУРАК.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
159

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110515

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11622

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17730

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді