Руслан Гурак: дистанційне навчання - це виклик для української освіти під час пандемії

13 квітня 2020 року голова ДСЯО Руслан ГУРАК презентував освітню політику Служби під час загальнонаціонального карантину на антикризовому національному онлайн-ЕдКемп 2020 - Тримай п'ять, освіто!

Під час онлайн-спілкування Руслан ГУРАК приділив велику увагу питанню дистанційного навчання, оскільки його організація стала справжнім викликом для української освіти.

Як розробити стратегію розвитку закладу освіти

«Державна служба якості освіти з метою вдосконалення організації дистанційного навчання в школах провела опитування учасників освітнього процесу. Загалом участь у ньому взяли понад 180 000 респондентів: 100 000 батьків, 40 000 учнів, 37 000 вчителів та 3 343 керівників шкіл. За результатами анкетування 50 % учнів 9-11 класів подобається навчатися дистанційно. Також більшості школярів все ж таки бракує «живого» спілкування з учителями, однолітками», - повідомив голова ДСЯО.

60% батьків відмітили, що основною проблемою, яка виникає у процесі дистанційного навчання, є важкість у мотивації дитини, 5 % відповіли, що складність полягає у відсутності будь-яких ґаджетів.

Щодо вчителів-респондентів, то 79 % вважають, що для підвищення якості онлайн-навчання учнів їм потрібно вдосконалити методику організації освітнього процесу із застосуванням технологій дистанційного навчання. Також 46 % педагогів витрачають значно більше часу на підготовку до проведення навчальних занять.

«Найскладнішим у процесі реалізації дистанційного навчання в час пандемії є налагодження зв’язку з учнями, про це повідомили 72 % директорів. При цьому 57 % вперше зіткнулися з використанням технологій онлайн-навчання», - зазначив Руслан ГУРАК.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4995

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді