Під час онлайн-спілкування Руслан ГУРАК приділив велику увагу питанню дистанційного навчання, оскільки його організація стала справжнім викликом для української освіти.
Як розробити стратегію розвитку закладу освіти
«Державна служба якості освіти з метою вдосконалення організації дистанційного навчання в школах провела опитування учасників освітнього процесу. Загалом участь у ньому взяли понад 180 000 респондентів: 100 000 батьків, 40 000 учнів, 37 000 вчителів та 3 343 керівників шкіл. За результатами анкетування 50 % учнів 9-11 класів подобається навчатися дистанційно. Також більшості школярів все ж таки бракує «живого» спілкування з учителями, однолітками», - повідомив голова ДСЯО.
60% батьків відмітили, що основною проблемою, яка виникає у процесі дистанційного навчання, є важкість у мотивації дитини, 5 % відповіли, що складність полягає у відсутності будь-яких ґаджетів.
Щодо вчителів-респондентів, то 79 % вважають, що для підвищення якості онлайн-навчання учнів їм потрібно вдосконалити методику організації освітнього процесу із застосуванням технологій дистанційного навчання. Також 46 % педагогів витрачають значно більше часу на підготовку до проведення навчальних занять.
«Найскладнішим у процесі реалізації дистанційного навчання в час пандемії є налагодження зв’язку з учнями, про це повідомили 72 % директорів. При цьому 57 % вперше зіткнулися з використанням технологій онлайн-навчання», - зазначив Руслан ГУРАК.