Руслан Гурак: дистанційне навчання - це виклик для української освіти під час пандемії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

13 квітня 2020 року голова ДСЯО Руслан ГУРАК презентував освітню політику Служби під час загальнонаціонального карантину на антикризовому національному онлайн-ЕдКемп 2020 - Тримай п'ять, освіто!

Під час онлайн-спілкування Руслан ГУРАК приділив велику увагу питанню дистанційного навчання, оскільки його організація стала справжнім викликом для української освіти.

Як розробити стратегію розвитку закладу освіти

«Державна служба якості освіти з метою вдосконалення організації дистанційного навчання в школах провела опитування учасників освітнього процесу. Загалом участь у ньому взяли понад 180 000 респондентів: 100 000 батьків, 40 000 учнів, 37 000 вчителів та 3 343 керівників шкіл. За результатами анкетування 50 % учнів 9-11 класів подобається навчатися дистанційно. Також більшості школярів все ж таки бракує «живого» спілкування з учителями, однолітками», - повідомив голова ДСЯО.

60% батьків відмітили, що основною проблемою, яка виникає у процесі дистанційного навчання, є важкість у мотивації дитини, 5 % відповіли, що складність полягає у відсутності будь-яких ґаджетів.

Щодо вчителів-респондентів, то 79 % вважають, що для підвищення якості онлайн-навчання учнів їм потрібно вдосконалити методику організації освітнього процесу із застосуванням технологій дистанційного навчання. Також 46 % педагогів витрачають значно більше часу на підготовку до проведення навчальних занять.

«Найскладнішим у процесі реалізації дистанційного навчання в час пандемії є налагодження зв’язку з учнями, про це повідомили 72 % директорів. При цьому 57 % вперше зіткнулися з використанням технологій онлайн-навчання», - зазначив Руслан ГУРАК.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3044

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81926

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77446

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53953

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19243

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді