МОН пропонує низку проєктів для громадського обговорення

Серед них — проєкт змін до переліку кваліфікаційних категорій та педагогічних звань, проєкти для ЗЗСО та закладів професійної освіти

Конкурс «Директор 2020: краща практика» — візьміть участь!

Зміни до Переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педпрацівників

Повна назва проєкту — «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2015 р. № 1109 «Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників та порядку їх присвоєння».

Цей проєкт розроблено, щоби:

- посилити мотивацію педагогічних працівників до професійної діяльності;
- визнати їхні персональні здобутки з урахуванням особливостей практичної діяльності;
- поширити найкращі практики;
- стимулювати до розширення сфери професійних інтересів, самореалізації і професійного зростання.

Зауваження та пропозиції до проєкту акта приймають у письмовому вигляді та електронною поштою до 15 травня 2020 року за адресами:

  • Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135;
  • e-mail: [email protected], Панченко Тетяна Володимирівна.

Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів предмета «Захист України» у ЗЗСО

Цей проєкт розроблено згідно з положеннями Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392, та відповідних навчальних програм для ЗЗСО.

Зауваження та пропозиції просимо до 1 травня 2020 року надсилати на електронну адресу: [email protected].

Методика розроблення стандартів професійної (професійно-технічної) освіти за компетентнісним підходом

У проєкті запропоновано встановити єдині підходи до:

  • розроблення стандартів професійної (професійно-технічної) освіти за компетентнісним підходом;
  • визначення компетентностей і їх змісту, які здобувачі професійної (професійно-технічної) освіти набувають в процесі навчання;
  • встановлення чітких та прозорих вимог до результатів навчання.

Також пропонується структура та зміст стандарту професійної (професійно-технічної) освіти, який розробляється за компетентнісним підходом у відповідності до професійного стандарту.

Що очікують від реалізації проєкту Методики:

  • приведення у відповідність до вимог ринку праці результатів навчання;
  • підвищення якості професійної (професійно-технічної) освіти.

Проєкт Методики розробив директорат професійної освіти МОН відповідно до ч. 3 ст. 32 Закону України «Про освіту», на виконання п. 3.2. Плану заходів із впровадження Національної рамки кваліфікацій на 2016-2020 роки, затвердженого розпорядженням КМУ від 14 грудня 2016 року № 1077.

Зауваження та пропозиції просимо надсилати до 15 травня 2020 року у письмовому вигляді та електронною поштою у формі порівняльної таблиці за адресами:

  • Міністерство освіти і науки України, каб. 407, бульвар Т. Шевченка, 16, м. Київ, 01601;
  • e- mail: [email protected], [email protected]

Джерело: МОН

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45491

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
91011

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді