МОН пропонує низку проєктів для громадського обговорення

Серед них — проєкт змін до переліку кваліфікаційних категорій та педагогічних звань, проєкти для ЗЗСО та закладів професійної освіти

Конкурс «Директор 2020: краща практика» — візьміть участь!

Зміни до Переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педпрацівників

Повна назва проєкту — «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2015 р. № 1109 «Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників та порядку їх присвоєння».

Цей проєкт розроблено, щоби:

- посилити мотивацію педагогічних працівників до професійної діяльності;
- визнати їхні персональні здобутки з урахуванням особливостей практичної діяльності;
- поширити найкращі практики;
- стимулювати до розширення сфери професійних інтересів, самореалізації і професійного зростання.

Зауваження та пропозиції до проєкту акта приймають у письмовому вигляді та електронною поштою до 15 травня 2020 року за адресами:

  • Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135;
  • e-mail: [email protected], Панченко Тетяна Володимирівна.

Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів предмета «Захист України» у ЗЗСО

Цей проєкт розроблено згідно з положеннями Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392, та відповідних навчальних програм для ЗЗСО.

Зауваження та пропозиції просимо до 1 травня 2020 року надсилати на електронну адресу: [email protected].

Методика розроблення стандартів професійної (професійно-технічної) освіти за компетентнісним підходом

У проєкті запропоновано встановити єдині підходи до:

  • розроблення стандартів професійної (професійно-технічної) освіти за компетентнісним підходом;
  • визначення компетентностей і їх змісту, які здобувачі професійної (професійно-технічної) освіти набувають в процесі навчання;
  • встановлення чітких та прозорих вимог до результатів навчання.

Також пропонується структура та зміст стандарту професійної (професійно-технічної) освіти, який розробляється за компетентнісним підходом у відповідності до професійного стандарту.

Що очікують від реалізації проєкту Методики:

  • приведення у відповідність до вимог ринку праці результатів навчання;
  • підвищення якості професійної (професійно-технічної) освіти.

Проєкт Методики розробив директорат професійної освіти МОН відповідно до ч. 3 ст. 32 Закону України «Про освіту», на виконання п. 3.2. Плану заходів із впровадження Національної рамки кваліфікацій на 2016-2020 роки, затвердженого розпорядженням КМУ від 14 грудня 2016 року № 1077.

Зауваження та пропозиції просимо надсилати до 15 травня 2020 року у письмовому вигляді та електронною поштою у формі порівняльної таблиці за адресами:

  • Міністерство освіти і науки України, каб. 407, бульвар Т. Шевченка, 16, м. Київ, 01601;
  • e- mail: [email protected], [email protected]

Джерело: МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
136866

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9825

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31409

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20673

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді