МОН пропонує низку проєктів для громадського обговорення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Серед них — проєкт змін до переліку кваліфікаційних категорій та педагогічних звань, проєкти для ЗЗСО та закладів професійної освіти

Конкурс «Директор 2020: краща практика» — візьміть участь!

Зміни до Переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педпрацівників

Повна назва проєкту — «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2015 р. № 1109 «Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників та порядку їх присвоєння».

Цей проєкт розроблено, щоби:

- посилити мотивацію педагогічних працівників до професійної діяльності;
- визнати їхні персональні здобутки з урахуванням особливостей практичної діяльності;
- поширити найкращі практики;
- стимулювати до розширення сфери професійних інтересів, самореалізації і професійного зростання.

Зауваження та пропозиції до проєкту акта приймають у письмовому вигляді та електронною поштою до 15 травня 2020 року за адресами:

  • Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135;
  • e-mail: [email protected], Панченко Тетяна Володимирівна.

Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів предмета «Захист України» у ЗЗСО

Цей проєкт розроблено згідно з положеннями Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392, та відповідних навчальних програм для ЗЗСО.

Зауваження та пропозиції просимо до 1 травня 2020 року надсилати на електронну адресу: [email protected].

Методика розроблення стандартів професійної (професійно-технічної) освіти за компетентнісним підходом

У проєкті запропоновано встановити єдині підходи до:

  • розроблення стандартів професійної (професійно-технічної) освіти за компетентнісним підходом;
  • визначення компетентностей і їх змісту, які здобувачі професійної (професійно-технічної) освіти набувають в процесі навчання;
  • встановлення чітких та прозорих вимог до результатів навчання.

Також пропонується структура та зміст стандарту професійної (професійно-технічної) освіти, який розробляється за компетентнісним підходом у відповідності до професійного стандарту.

Що очікують від реалізації проєкту Методики:

  • приведення у відповідність до вимог ринку праці результатів навчання;
  • підвищення якості професійної (професійно-технічної) освіти.

Проєкт Методики розробив директорат професійної освіти МОН відповідно до ч. 3 ст. 32 Закону України «Про освіту», на виконання п. 3.2. Плану заходів із впровадження Національної рамки кваліфікацій на 2016-2020 роки, затвердженого розпорядженням КМУ від 14 грудня 2016 року № 1077.

Зауваження та пропозиції просимо надсилати до 15 травня 2020 року у письмовому вигляді та електронною поштою у формі порівняльної таблиці за адресами:

  • Міністерство освіти і науки України, каб. 407, бульвар Т. Шевченка, 16, м. Київ, 01601;
  • e- mail: [email protected], [email protected]

Джерело: МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Нова Примірна інструкція з діловодства в ЗДО

Ознайомтеся з основними вимогами нової Примірної інструкції з діловодства у закладах дошкільної освіти. Ми зробили її короткий огляд, аби вам було легко орієнтуватися у її змісті, та надали відповіді на поширені запитання
49935

Як використати чат GPT у роботі з учнями

Поява чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT викликала справжній фурор серед дітей та дорослих. Появу чат-бота можна ігнорувати, а можна використати у роботі з учнями та під час підготовки до уроків. Ділимося ідеями у статті.
4937

Ігри з піском та водою для дітей раннього віку

Діти ще з раннього віку полюбляють діяти з піском і водою — пересипати, переливати, копати, бризкатись, будувати. Використовуйте пісок під час різних ігор, особливо – у літній оздоровчий період
7438

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді