МОН пропонує низку проєктів для громадського обговорення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Серед них — проєкт змін до переліку кваліфікаційних категорій та педагогічних звань, проєкти для ЗЗСО та закладів професійної освіти

Конкурс «Директор 2020: краща практика» — візьміть участь!

Зміни до Переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педпрацівників

Повна назва проєкту — «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2015 р. № 1109 «Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників та порядку їх присвоєння».

Цей проєкт розроблено, щоби:

- посилити мотивацію педагогічних працівників до професійної діяльності;
- визнати їхні персональні здобутки з урахуванням особливостей практичної діяльності;
- поширити найкращі практики;
- стимулювати до розширення сфери професійних інтересів, самореалізації і професійного зростання.

Зауваження та пропозиції до проєкту акта приймають у письмовому вигляді та електронною поштою до 15 травня 2020 року за адресами:

  • Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135;
  • e-mail: [email protected], Панченко Тетяна Володимирівна.

Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів предмета «Захист України» у ЗЗСО

Цей проєкт розроблено згідно з положеннями Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392, та відповідних навчальних програм для ЗЗСО.

Зауваження та пропозиції просимо до 1 травня 2020 року надсилати на електронну адресу: [email protected].

Методика розроблення стандартів професійної (професійно-технічної) освіти за компетентнісним підходом

У проєкті запропоновано встановити єдині підходи до:

  • розроблення стандартів професійної (професійно-технічної) освіти за компетентнісним підходом;
  • визначення компетентностей і їх змісту, які здобувачі професійної (професійно-технічної) освіти набувають в процесі навчання;
  • встановлення чітких та прозорих вимог до результатів навчання.

Також пропонується структура та зміст стандарту професійної (професійно-технічної) освіти, який розробляється за компетентнісним підходом у відповідності до професійного стандарту.

Що очікують від реалізації проєкту Методики:

  • приведення у відповідність до вимог ринку праці результатів навчання;
  • підвищення якості професійної (професійно-технічної) освіти.

Проєкт Методики розробив директорат професійної освіти МОН відповідно до ч. 3 ст. 32 Закону України «Про освіту», на виконання п. 3.2. Плану заходів із впровадження Національної рамки кваліфікацій на 2016-2020 роки, затвердженого розпорядженням КМУ від 14 грудня 2016 року № 1077.

Зауваження та пропозиції просимо надсилати до 15 травня 2020 року у письмовому вигляді та електронною поштою у формі порівняльної таблиці за адресами:

  • Міністерство освіти і науки України, каб. 407, бульвар Т. Шевченка, 16, м. Київ, 01601;
  • e- mail: [email protected], [email protected]

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46089

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9188

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1133

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді