Редакція журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» підготувала для Вас матеріали, які допоможуть проаналізувати власну діяльність та порефлексувати
У березневому номері журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» зможете скористатися порадами авторів і проаналізувати власну діяльність та відшукати нові шляхи її поліпшення.
Рефлексія: як аналізувати власну діяльність
Адже з першим весняним вітром з’являється енергія, сила й бажання щось змінювати. Тож скористайтеся весняним вітром змін. Прийміть виклики освіти для сталого розвитку, запаліть новими ідеями педагогів та батьків, зробіть «соціальне щеплення» дітям.
Також у березневому номері знайдете орієнтовну циклограму роботи вихователя-методиста на квітень.
Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті.
Проведіть комбіноване заняття, під час якого вихованці старшої групи розвиватимуть мовлення, творчу уяву, художній смак, намалюють казки і підготують власну виставку робіт
Як розвивати мовлення у молодших дошкільників і провести заняття з елементами гри-драматизації
Конспект інтегрованого заняття з розвитку мовлення «На лісовій галявині». Вирушайте в уявну мандрівку до лісу з вихованцями молодшої і середньої груп