Редакція журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» підготувала для Вас матеріали, які допоможуть проаналізувати власну діяльність та порефлексувати
У березневому номері журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» зможете скористатися порадами авторів і проаналізувати власну діяльність та відшукати нові шляхи її поліпшення.
Рефлексія: як аналізувати власну діяльність
Адже з першим весняним вітром з’являється енергія, сила й бажання щось змінювати. Тож скористайтеся весняним вітром змін. Прийміть виклики освіти для сталого розвитку, запаліть новими ідеями педагогів та батьків, зробіть «соціальне щеплення» дітям.
Також у березневому номері знайдете орієнтовну циклограму роботи вихователя-методиста на квітень.
Проблема звітності так чи інакше постає перед кожним педагогом закладу дошкільної освіти. Ми спробуємо допомогти розібратись, на що треба звернути увагу, які елементи звітності є обов’язковими, як зробити процес написання звіту універсальним.
Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля
Нетиповий погляд на діагностику знань дітей дошкільного віку. Міркування про те, які критерії оцінювання знань дітей важливі, як часто і навіщо оцінювати дітей у дошкільному закладі. Перегляньте унікальні відеозаписи, щоб поміркувати разом із колегами, надихнутися новими ідеями та не потонути в тотальному оцінюванні дітей.
Коректурна таблиця «Годинник — символ часу»: як використати в роботі з дошкільниками
Ця стаття — про заняття в дитячому садку, що мають національно-патріотичну спрямованість. Скористайтеся прикладами конспектів, щоб урізноманітнити пізнавальну та творчу діяльність дітей