Редакція журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» підготувала для Вас матеріали, які допоможуть проаналізувати власну діяльність та порефлексувати
У березневому номері журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» зможете скористатися порадами авторів і проаналізувати власну діяльність та відшукати нові шляхи її поліпшення.
Рефлексія: як аналізувати власну діяльність
Адже з першим весняним вітром з’являється енергія, сила й бажання щось змінювати. Тож скористайтеся весняним вітром змін. Прийміть виклики освіти для сталого розвитку, запаліть новими ідеями педагогів та батьків, зробіть «соціальне щеплення» дітям.
Також у березневому номері знайдете орієнтовну циклограму роботи вихователя-методиста на квітень.
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
Сценарії і конспекти занять для організації зимових свят і буднів дошкільнят. Забирайте ідеї, які надихнуть вас і подарують справжнє диво дітям!
Як ознайомлювати дітей з їхніми правами та обов’язками? Розгляньмо приклади, як пояснити дітям такі складні поняття та які види активностей їм пропонувати
Пропонуємо скористатися практикою адвент-читань. Така робота з літературними творами найкраща у форматі літературних хвилинок. Це художнє читання для душі, яке можна доповнити й розбавити різними видами активностей з огляду на можливості дітей і вихователя, а також на конкретну ситуацію
Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля