Редакція журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» підготувала для Вас матеріали, які допоможуть подолати страхи та тривожність у дошкільників
Адже якщо правильно вибудувати взаємодію з дитиною, яка боїться, то рівень тривожності можна знизити. Як це зробити?
Діагностико-корекційна програма: працюємо зі страхами
Також у березневому номері журналу знайдете публікації, які допоможуть розвінчати міфи навколо дітей із розладами аутистичного спектра, та полегшити вихователям інклюзивних груп спілкування з ними.
Крім того, читайте про обережність у спілкуванні з дітьми, які на власному досвіді знають, що таке війна, біль і горе. Адже щороку у квітні працівники ЗДО опиняються перед вибором: розповісти дітям страшні факти про війну чи провести звичайнісіньке свято з піснями, червоними маками і повітряними кульками до дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Поради та рекомендації практичного психолога батькам і вихователям у період адаптації дітей раннього і молодшого дошкільного віку до умов дитячого садка
Батьки старших дошкільників скаржаться, що не можуть порозумітися зі своїми дітьми. Іноді проблеми в спілкуванні виникають через брак знань. Розкажіть татам і мамам ваших вихованців про розвиток та потреби дитини в цей період
Під час воєнних дій психіка людини перебуває в постійному напруженні та стресі. Вони можуть спричинити різні реакції та мати індивідуальні фізичні прояви. І якщо людину, яка знаходиться поряд з вами, помітно «накрило» емоціями, буде корисним знати мінімальний набір прийомів першої психологічної допомоги.
Проаналізуємо, як розмовляти про війну та смерть з дітьми дошкільного віку. Також розглянемо, як війна впливає на психоемоційний стан дітей. Скористаєтеся матеріалами для розмов із дітьми та батьками