Редакція журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» підготувала для Вас матеріали, які допоможуть подолати страхи та тривожність у дошкільників
Адже якщо правильно вибудувати взаємодію з дитиною, яка боїться, то рівень тривожності можна знизити. Як це зробити?
Діагностико-корекційна програма: працюємо зі страхами
Також у березневому номері журналу знайдете публікації, які допоможуть розвінчати міфи навколо дітей із розладами аутистичного спектра, та полегшити вихователям інклюзивних груп спілкування з ними.
Крім того, читайте про обережність у спілкуванні з дітьми, які на власному досвіді знають, що таке війна, біль і горе. Адже щороку у квітні працівники ЗДО опиняються перед вибором: розповісти дітям страшні факти про війну чи провести звичайнісіньке свято з піснями, червоними маками і повітряними кульками до дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
І початківець, і досвідчений педагог може мати проблеми з плануванням своєї роботи. Наче рецепт простий — спершу обрати ключові завдання, а за ними й інші з’являться. Як визначити та візуалізувати завдання, щоб річний план був реальним та ефективним? Читаємо у статті
Зразки типової документації для практичних психологів закладів освіти. Фахівці можуть використовувати їх у практичній роботі
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів