Редакція журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» підготувала для Вас матеріали, які допоможуть подолати страхи та тривожність у дошкільників
Адже якщо правильно вибудувати взаємодію з дитиною, яка боїться, то рівень тривожності можна знизити. Як це зробити?
Діагностико-корекційна програма: працюємо зі страхами
Також у березневому номері журналу знайдете публікації, які допоможуть розвінчати міфи навколо дітей із розладами аутистичного спектра, та полегшити вихователям інклюзивних груп спілкування з ними.
Крім того, читайте про обережність у спілкуванні з дітьми, які на власному досвіді знають, що таке війна, біль і горе. Адже щороку у квітні працівники ЗДО опиняються перед вибором: розповісти дітям страшні факти про війну чи провести звичайнісіньке свято з піснями, червоними маками і повітряними кульками до дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.
Чому в конфлікті з однолітками дитина поводиться як жертва або агресор? Як реагувати у разі конфлікту малюка з іншими дітьми?
Що врахувати у вихованні дітей та як розповісти про особливості виховання батькам — у статті
У ваш дитсадок завітало багато дітей з числа внутрішньо переміщених або на час оздоровчого періоду. Для них все не так, як удома: суворіший розпорядок дня, незнайомі дорослі й діти, незвичні вимоги. Але головна відмінність — розлучення з мамою. Усе це може викликати в дитини напруження і навіть тривожність.
Є діти, що граються, голосно сміючись, штовхаючись, поспішають до гурту, а є діти, які усамітнюються, стають мовчазними в компанії однолітків і, схоже, бояться людей. Педагоги мають вміти працювати з такими дітьми та вміти заспокоїти батьків і підказати їм шляхи вирішення ситуації.
Як організувати психологічний супровід педагогів закладу дошкільної освіти за напрямками роботи