МОН запланувало зміни у школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Роз`яснення деяких змін, що ухвалено у оновленому законі «Про повну загальну середню освіту»

У січні Верховною Радою було ухвалено закон «Про повну загальну середню освіту».

МОН України планує реалізувати концепцію перезавантаження системи методичних кабінетів, які надають супровід вчителям.

Дотримання законодавства у сфері загальної середньої освіти

«Мова йде про нинішні методкабінети, які начебто надають підтримку, методологічний супровід вчителям. І дуже часто є неефективними. Тому ми хотіли на їхній базі створити центри професійного розвитку. Зараз готуємо концепцію перезавантаження методкабінетів і будемо готові презентувати це згодом», ̶ пояснила міністр.

Також у законі зазначено можливість стати вчителем людині з будь-якою, а не лише педагогічною, вищою освітою. Для закон затвердив педагогічну інтернатуру для усіх учителів, які викладатимуть у школі перший рік.

«Педагогічна інтернатура – це інструмент, який допоможе заповнити певні прогалини саме в педагогічних навичках. Це буде не можливість, а обов'язок проходити педагогічну інтернатуру, в межах якої до вчителя прикріплюватиметься наставник. За це він отримуватиме відповідну надбавку 20%», – зазначила Новосад.

Одним із нововведень став інституційний аудит. Таким чином, батьки можуть ініціювати позапланову перевірку закладу загальної середньої освіти, якщо вони бачать, що в школі системно порушуються права учнів чи вчителів.

«Цей аудит вони можуть замовити у Держслужби якості освіти. Вона за результатами аудиту надасть звіт і висновки щодо того, як покращити ситуацію», – прокоментувала представниця Міністерства освіти і науки.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3279

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81955

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77541

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
54007

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19269

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді