МОН запланувало зміни у школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Роз`яснення деяких змін, що ухвалено у оновленому законі «Про повну загальну середню освіту»

У січні Верховною Радою було ухвалено закон «Про повну загальну середню освіту».

МОН України планує реалізувати концепцію перезавантаження системи методичних кабінетів, які надають супровід вчителям.

Дотримання законодавства у сфері загальної середньої освіти

«Мова йде про нинішні методкабінети, які начебто надають підтримку, методологічний супровід вчителям. І дуже часто є неефективними. Тому ми хотіли на їхній базі створити центри професійного розвитку. Зараз готуємо концепцію перезавантаження методкабінетів і будемо готові презентувати це згодом», ̶ пояснила міністр.

Також у законі зазначено можливість стати вчителем людині з будь-якою, а не лише педагогічною, вищою освітою. Для закон затвердив педагогічну інтернатуру для усіх учителів, які викладатимуть у школі перший рік.

«Педагогічна інтернатура – це інструмент, який допоможе заповнити певні прогалини саме в педагогічних навичках. Це буде не можливість, а обов'язок проходити педагогічну інтернатуру, в межах якої до вчителя прикріплюватиметься наставник. За це він отримуватиме відповідну надбавку 20%», – зазначила Новосад.

Одним із нововведень став інституційний аудит. Таким чином, батьки можуть ініціювати позапланову перевірку закладу загальної середньої освіти, якщо вони бачать, що в школі системно порушуються права учнів чи вчителів.

«Цей аудит вони можуть замовити у Держслужби якості освіти. Вона за результатами аудиту надасть звіт і висновки щодо того, як покращити ситуацію», – прокоментувала представниця Міністерства освіти і науки.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54029

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
468

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110730

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11697

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді