Уряд створив Координаційну раду, яка допомагатиме впроваджувати НУШ в регіонах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Уряд затвердив постанову «Про утворення Координаційної ради з питань взаємодії між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з впровадження реформи освіти»

Координаційна рада працюватиме на рівні Уряду з 2019 року. Вона відповідатиме за впровадження НУШ в регіонах України. Керуватиме радою Прем’єр , а загалом це буде міжвідомчий колегіальний орган.

Окрім МОН, до складу Координаційної ради увійшли представники:

  • Міністерства фінансів
  • Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства
  • Міністерства соціальної політики
  • Міністерства інформаційної політики
  • Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України
  • Державної казначейської служби та інших органів
  • асоціацій різних територіальних одиниць
  • народні депутати.

⇒ Новий Порадник для вчителя НУШ

За словами Лілії Гриневич, одна з ключових проблем для впровадження реформи освіти — низька управлінська спроможність громад та недостатня координація між органами влади.

⇒ Новий Порядок надання субвенції НУШ

Координаційна рада виступить в якості додаткової підтримки реформи. Її мета – усунути неузгодженість дій центральних і місцевих органів виконавчої влади, налагодити їхню взаємодію з органами місцевого самоврядування, а також усунити проблеми 2018 року.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
275

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54196

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
750

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111038

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді