5 учителів, які найкраще застосовують онлайн-інструменти на уроках

Оголошено переможців конкурсу на краще застосування онлайн-інструментів на уроці

Журі назвало п’ятьох вчителів, які запропонували найвдаліші способи інтеграції онлайн-сервісів в урок.

У конкурсі «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці», організованому ГО «Український інститут медіа та комунікації», взяли участь 165 учасників із 70 міст і сіл України.

Вчителі навели приклади, як використовують онлайн-сервіси на різних уроках — літературі, математиці, інформатиці, історії, фізиці тощо. Серед них журі обрали п’ять кращих робіт. Перевага надавали тим варіантам застосування, де онлайн-інструменти допомагають не лише вивчати матеріал під час уроку, а й формувати непасивного споживача медіа.

Переможці конкурсу:

  • 1 місцеПонежа Наталія Олександрівна, м. Першотравенськ Дніпропетровської обл. — за інтеграцію онлайн-інструментів в уроки історії України, зокрема для викладання теми «ІІ Універсал Центральної Ради та його наслідки» і «Хрущовська відлига»
  • 2 місцеПанібратюк Лариса Ігорівна, Вінниця — за застосування онлайн-інструментів на заняттях з медіаграмотності
  • 3 місцеПопель Світлана Михайлівна, с. Вишнівчик Тернопільської обл. — інтеграція в урок геометрії, тема «Піраміда»
  • 4 місцеСорока Інна Іванівна, Суми — застосування на уроках зарубіжної літератури, зокрема для вивчення творчості Шарлотти Бронте, Ду Фу, Волта Вітмена
  • 5 місцеМаркевич Олександра Ярославівна, м. Дрогобич Львівської обл. — інтеграція в заняття з медіаграмотності.

Учасники одержать призи та сертифікати, зокрема й підписку на видання Цифрового видавництва Експертус.

У школу переможця завітає експертка з нових медіа Марія Жданова, яка проведе майстер-клас для учнів та створить разом із ними онлайн-проект.

Склад журі:

  • Марія Жданова — експертка з цифрових медіа та залучення аудиторій у соціальних мережах, лекторка Школи журналістики Києво-Могилянської академії, курсу «Нові медіа»
  • Артур Кочарян — речник з академічних питань мережі шкіл ThinkGlobal, міжнародний експерт з питань безпеки дітей в інтернеті та з питань інформатизації освіти, канд. пед. н.
  • Наталія Пастушенко — тренерка з медіаграмотності, заступниця директора Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, канд. пед. н.
    Галина Титиш — директорка ГО «Смарт-освіта», редакторка-засновниця сайту НУШ, колишня головна редакторка «УП.Життя»
  • Марина Дорош — експертка з медіаграмотності Українського інституту медіа та комунікації, колишня головна редакторка сайту MediaSapiens та онлайн-підручника для підлітків з медіаграмотності «МедіаДрайвер».

Проект фінансується WEASA 2018 Small Grants Program та імплементується Коледжем Європи у Натоліні в рамках проекту WEASA.

STEM-освіта у закладі освіти

З досвіду STEM-освіти у початкових класах

Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як за допомогою інстаграму взаємодіяти з працівниками та батьками дітей

Щоб не перевантажувати сайт закладу неофіційною інформацією, налагодьте взаємодію з батьками та працівниками в інстраграмі. Створіть у ньому медійне середовище, в якому педагоги й батьки обмінюватимуться досвідом, фотографіями та відео з дітьми. Як це зробити — читайте в статті
2564

З досвіду STEM-освіти у початкових класах

Як учні створили фітокартину та робота-поливальника — своїм досвідом реалізації STEM-проекту в початковій школі ділиться Анна Савіцька, вчитель інформатики
33760

Чому інтерактивна освіта сьогодні - єдиний шлях?

Яким чином «працює» на швидкість сприйняття інформації візуалізація? Чому сьогодні аудиторія 8-15 років використовує Youtube, як пошуковик активніше, замість традиційного Google? У статті розглядаємо, як сьогодні учні сприймають нову інформацію та яким чином на це можна вплинути під час навчання сучасними технологіями
1964

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді