5 учителів, які найкраще застосовують онлайн-інструменти на уроках

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оголошено переможців конкурсу на краще застосування онлайн-інструментів на уроці

Журі назвало п’ятьох вчителів, які запропонували найвдаліші способи інтеграції онлайн-сервісів в урок.

У конкурсі «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці», організованому ГО «Український інститут медіа та комунікації», взяли участь 165 учасників із 70 міст і сіл України.

Вчителі навели приклади, як використовують онлайн-сервіси на різних уроках — літературі, математиці, інформатиці, історії, фізиці тощо. Серед них журі обрали п’ять кращих робіт. Перевага надавали тим варіантам застосування, де онлайн-інструменти допомагають не лише вивчати матеріал під час уроку, а й формувати непасивного споживача медіа.

Переможці конкурсу:

  • 1 місцеПонежа Наталія Олександрівна, м. Першотравенськ Дніпропетровської обл. — за інтеграцію онлайн-інструментів в уроки історії України, зокрема для викладання теми «ІІ Універсал Центральної Ради та його наслідки» і «Хрущовська відлига»
  • 2 місцеПанібратюк Лариса Ігорівна, Вінниця — за застосування онлайн-інструментів на заняттях з медіаграмотності
  • 3 місцеПопель Світлана Михайлівна, с. Вишнівчик Тернопільської обл. — інтеграція в урок геометрії, тема «Піраміда»
  • 4 місцеСорока Інна Іванівна, Суми — застосування на уроках зарубіжної літератури, зокрема для вивчення творчості Шарлотти Бронте, Ду Фу, Волта Вітмена
  • 5 місцеМаркевич Олександра Ярославівна, м. Дрогобич Львівської обл. — інтеграція в заняття з медіаграмотності.

Учасники одержать призи та сертифікати, зокрема й підписку на видання Цифрового видавництва Експертус.

У школу переможця завітає експертка з нових медіа Марія Жданова, яка проведе майстер-клас для учнів та створить разом із ними онлайн-проект.

Склад журі:

  • Марія Жданова — експертка з цифрових медіа та залучення аудиторій у соціальних мережах, лекторка Школи журналістики Києво-Могилянської академії, курсу «Нові медіа»
  • Артур Кочарян — речник з академічних питань мережі шкіл ThinkGlobal, міжнародний експерт з питань безпеки дітей в інтернеті та з питань інформатизації освіти, канд. пед. н.
  • Наталія Пастушенко — тренерка з медіаграмотності, заступниця директора Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, канд. пед. н.
    Галина Титиш — директорка ГО «Смарт-освіта», редакторка-засновниця сайту НУШ, колишня головна редакторка «УП.Життя»
  • Марина Дорош — експертка з медіаграмотності Українського інституту медіа та комунікації, колишня головна редакторка сайту MediaSapiens та онлайн-підручника для підлітків з медіаграмотності «МедіаДрайвер».

Проект фінансується WEASA 2018 Small Grants Program та імплементується Коледжем Європи у Натоліні в рамках проекту WEASA.

STEM-освіта у закладі освіти

З досвіду STEM-освіти у початкових класах

Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
1790

Інтелект-карти в освітньому процесі: як створювати та використовувати

Що таке інтелект-карти та як ефективно їх використовувати в освітньому процесі. Правила побудови та переваги застосування інтелект-карт в освіті: у роботі з дошкільниками та учнями. Приклади інтелект-карт та способів їх застосування
54260

Електронні дидактичні засоби в роботі з дошкільниками: що перевіряти

Аналізуємо, що брати до уваги під час контролю використання електронних дидактичних засобів у дитячому садку. Скористайтеся карткою контролю використання педагогами електронних дидактичних засобів
579

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді