Ще наприкінці липня змінилися норми Правил організації діловодства та архівного зберігання документів
27.07.2018 набули чинності зміни до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затв. наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.
Зміни затвердив Мін’юст наказом від 04.07.2018 № 2277/5.
⇒ Нова Інструкція з діловодства: 7 розділів і 4 додатки
Нові норми стосуються таких питань діловодства закладів освіти, як:
- положення про службу діловодства та архів
- підписи з В. о. та печатки
- вилучення документів з фондів закладу
- експертиза цінності та знищення документів
- описи справ та архівне зберігання
- передача документів при реорганізації
- особові справи.
У статті «Мін’юст змінив правила діловодства: нові норми та кроки, щоб їх додержати» визначено:
- зміст нової норми
- опис дій, аби привести діловодство до чинної норми.
12 запитань і відповідей про атестацію
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У який термін необхідно створити атестаційну комісію в закладі освіти для атестації педагогічних працівників та як оформити наказ?
Посадові та робочі інструкції працівників школи складають, керуючись нормами законодавства. З’ясуємо, вимоги яких нормативних документів слід врахувати
Вам у поміч матеріали, щоб укласти посадову інструкцію вихователя групи подовженого дня. Скачайте її зразок у форматі Word та доповніть з огляду на специфіку діяльності школи
Документи з моменту створення чи надходження і до передавання на зберігання в архів закладу освіти зберігають за місцем формування справ у службі діловодства чи інших структурних підрозділах відповідно до номенклатури справ