27.07.2018 набули чинності зміни до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затв. наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.
Зміни затвердив Мін’юст наказом від 04.07.2018 № 2277/5.
⇒ Нова Інструкція з діловодства: 7 розділів і 4 додатки
Нові норми стосуються таких питань діловодства закладів освіти, як:
- положення про службу діловодства та архів
- підписи з В. о. та печатки
- вилучення документів з фондів закладу
- експертиза цінності та знищення документів
- описи справ та архівне зберігання
- передача документів при реорганізації
- особові справи.
У статті «Мін’юст змінив правила діловодства: нові норми та кроки, щоб їх додержати» визначено:
- зміст нової норми
- опис дій, аби привести діловодство до чинної норми.