Самоосвіта педагогів закладу дошкільної освіти

Японська мудрість каже: «Поганий господар вирощує бур’яни, хороший вирощує рис, розумний культивує ґрунт, далекоглядний виховує працівника». Саме таким «далекоглядним господарем» у дошкільному навчальному закладі має бути вихователь-методист

Він несе відповідальність не лише за вихованців, а й певною мірою за педагогів, яким інколи, як і дітям, слід показати, пояснити, допомогти.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Вихователь-методист — своєрідний провідник педагогів в їхній самоосвіті. На його плечах завдання:

Тобто вихователь-методист має змотивувати педагогів до самоосвітньої діяльності, але так, щоб вони робили це не «для годиться», а були активними учасниками власної самоосвіти. Як цього досягти? У листопадовому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 11/2017 на вас чекають практичні поради по організації педагогічних читань, схеми, інфографіка, чек-ліст та інші корисні матеріали.

Отримані знання педагогів обов’язково повернуться дітям — передусім через спілкування. А для цього слід подбати про моленнєвий розвиток дошкільників. Тут у пригоді стануть вільні вірші, коректурні таблиці, ігри іноземною мовою.

Продовжуємо ознайомлювати вас з новим Законом України «Про освіту». Цього разу ми підготували шпаргалки, у яких виклали основні зміни і нововведення.

Тож навчайтеся і навчайте. А ми вам у цьому із задоволенням допоможемо!

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45486

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді