Самоосвіта педагогів закладу дошкільної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Японська мудрість каже: «Поганий господар вирощує бур’яни, хороший вирощує рис, розумний культивує ґрунт, далекоглядний виховує працівника». Саме таким «далекоглядним господарем» у дошкільному навчальному закладі має бути вихователь-методист

Він несе відповідальність не лише за вихованців, а й певною мірою за педагогів, яким інколи, як і дітям, слід показати, пояснити, допомогти.

12 запитань і відповідей про атестацію

Вихователь-методист — своєрідний провідник педагогів в їхній самоосвіті. На його плечах завдання:

Тобто вихователь-методист має змотивувати педагогів до самоосвітньої діяльності, але так, щоб вони робили це не «для годиться», а були активними учасниками власної самоосвіти. Як цього досягти? У листопадовому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 11/2017 на вас чекають практичні поради по організації педагогічних читань, схеми, інфографіка, чек-ліст та інші корисні матеріали.

Отримані знання педагогів обов’язково повернуться дітям — передусім через спілкування. А для цього слід подбати про моленнєвий розвиток дошкільників. Тут у пригоді стануть вільні вірші, коректурні таблиці, ігри іноземною мовою.

Продовжуємо ознайомлювати вас з новим Законом України «Про освіту». Цього разу ми підготували шпаргалки, у яких виклали основні зміни і нововведення.

Тож навчайтеся і навчайте. А ми вам у цьому із задоволенням допоможемо!

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
2377

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
554

Індивідуальна програма розвитку дитини в ЗДО (ДНЗ)

Індивідуальна програма розвитку дитини в закладі дошкільної освіти забезпечує індивідуалізацію розвитку і навчання дитини з особливими освітніми потребами. Який зміст програми — читайте у статті та просто зараз скачайте зразок для її заповнення.
212759

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді