Японська мудрість каже: «Поганий господар вирощує бур’яни, хороший вирощує рис, розумний культивує ґрунт, далекоглядний виховує працівника». Саме таким «далекоглядним господарем» у дошкільному навчальному закладі має бути вихователь-методист
Він несе відповідальність не лише за вихованців, а й певною мірою за педагогів, яким інколи, як і дітям, слід показати, пояснити, допомогти.
12 запитань і відповідей про атестацію
Вихователь-методист — своєрідний провідник педагогів в їхній самоосвіті. На його плечах завдання:
Тобто вихователь-методист має змотивувати педагогів до самоосвітньої діяльності, але так, щоб вони робили це не «для годиться», а були активними учасниками власної самоосвіти. Як цього досягти? У листопадовому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 11/2017 на вас чекають практичні поради по організації педагогічних читань, схеми, інфографіка, чек-ліст та інші корисні матеріали.
Отримані знання педагогів обов’язково повернуться дітям — передусім через спілкування. А для цього слід подбати про моленнєвий розвиток дошкільників. Тут у пригоді стануть вільні вірші, коректурні таблиці, ігри іноземною мовою.
Продовжуємо ознайомлювати вас з новим Законом України «Про освіту». Цього разу ми підготували шпаргалки, у яких виклали основні зміни і нововведення.
Тож навчайтеся і навчайте. А ми вам у цьому із задоволенням допоможемо!
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
За які документи відповідає вихователь закладу дошкільної освіти - визначала Примірна інструкція з діловодства у дошкільних навчальних закладах. У новій Інструкції переліку документів немає. З'ясуємо, які ж документи має створювати вихователь та відповідно до яких вимог
Як реалізувати інклюзивність в освітньому середовищі дошкільного закладу на основі індексу інклюзії. Алгоритм роботи з індексом інклюзії - читайте та застосовуйте