Лялька як персона

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про студію методичного супроводу вихователів-методистів, методику «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини», особливості формування емоційної сприйнятливості дошкільників

Осередком кваліфікованої методичної допомоги вихователю-методисту та етапах входження в професію та становлення як фахівця є студія методичного супроводу. Досвідом організації такої комплексної форми навчання діляться наші автори у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 5/2017.

Дедалі частіше педагоги-дошкільники упроваджують в освітній процес методику «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини». Яка вона — лялька як персона? Навіщо запрошувати її в гості до дошкільників? Для вас — рекомендації від одного з координаторів проекту в Україні. Наділяючи ляльок різними чеснотами, вихователі використовують їх як путівників дошкільників на шляху виховання моральних якостей. Із досвідом такої роботи ознайомлюємо в цьому числі журналу.

Кожну зустріч із лялькою, особливо незнайомою, неодмінно супроводжують яскраві емоції дошкільників. Аби підтримати емоційне піднесення та водночас сприяти емоційному розвитку дітей, педагоги створили центр емоційного розвитку. А порадами та практичними матеріалами щодо про формування емоційної сприйнятливості дошкільників ділиться науковець.

Чому одні діти виростають лідерами, а інші — ні? Чи важливо формувати лідерські якості дітей уже з дошкільного віку? Про це педагоги дізнаються під час науково-методичного семінару, розробку якого подано в цьому числі журналу.

Також у травневому числі:

  • стаття «Четвертий зайвий» — зовсім не зайвий у корекційній роботі»
  • пам’ятка для вихователя-методиста «Складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу: чек-ліст»
  • анкета для педагогів «Виявлення пропозицій педагогів для складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу»
  • тест для самодіагностики «Особливості організації тренінгу»
  • інформаційний стенд «Театр мімів, або Ігри перед дзеркалом з батьками»
  • ідеї щодо відзначення в дошкільному закладі Дня родини
  • сценарій родинного свята «Родина є у кожного».

У попередньому номері — Організовуємо тренінг для педагогів

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Режим дня в дитсадку

Як організувати режим дня в ЗДО, що підходитиме для дітей того чи того дошкільного віку? Скачайте та роздрукуйте режим дня за освітньою програмою «Дитина» у молодшій, середній чи старшій групі
150008

Програма «Впевнений старт»: гайд для педагогів, що працюють з дошкільниками

Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
412

Спеціальні групи в ЗДО: як сформувати й організувати роботу

Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
1195

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
5549

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді