Осередком кваліфікованої методичної допомоги вихователю-методисту та етапах входження в професію та становлення як фахівця є студія методичного супроводу. Досвідом організації такої комплексної форми навчання діляться наші автори у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 5/2017.
Дедалі частіше педагоги-дошкільники упроваджують в освітній процес методику «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини». Яка вона — лялька як персона? Навіщо запрошувати її в гості до дошкільників? Для вас — рекомендації від одного з координаторів проекту в Україні. Наділяючи ляльок різними чеснотами, вихователі використовують їх як путівників дошкільників на шляху виховання моральних якостей. Із досвідом такої роботи ознайомлюємо в цьому числі журналу.
Кожну зустріч із лялькою, особливо незнайомою, неодмінно супроводжують яскраві емоції дошкільників. Аби підтримати емоційне піднесення та водночас сприяти емоційному розвитку дітей, педагоги створили центр емоційного розвитку. А порадами та практичними матеріалами щодо про формування емоційної сприйнятливості дошкільників ділиться науковець.
Чому одні діти виростають лідерами, а інші — ні? Чи важливо формувати лідерські якості дітей уже з дошкільного віку? Про це педагоги дізнаються під час науково-методичного семінару, розробку якого подано в цьому числі журналу.
Також у травневому числі:
- стаття «Четвертий зайвий» — зовсім не зайвий у корекційній роботі»
- пам’ятка для вихователя-методиста «Складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу: чек-ліст»
- анкета для педагогів «Виявлення пропозицій педагогів для складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу»
- тест для самодіагностики «Особливості організації тренінгу»
- інформаційний стенд «Театр мімів, або Ігри перед дзеркалом з батьками»
- ідеї щодо відзначення в дошкільному закладі Дня родини
- сценарій родинного свята «Родина є у кожного».
У попередньому номері — Організовуємо тренінг для педагогів