Міністерство освіти і науки України у листі від 14.06.2017 № 1/9-325 надало рекомендації про навчальні плани та організацію навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році
У листі МОН подало перелік типових навчальних планів для спеціальних ЗНЗ.
Зауважено також, що 01.09.2014 набрав чинності новий Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Тож досі триває поетапне впровадження нових типових навчальних програм.
З 2017/2018 навчального року введуть оновлені типові навчальні програми у 8-х класах.
У спеціальних школах застосовні основні підходи в організації навчально-виховного процесу, представлені тиждень тому щодо:
Нещодавно
Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті