Організовуємо тренінг для педагогів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про етапи тренінгу, навчання дітей грамоти й англійської мови, лікувальне плавання в дошкільному закладі

…та багато іншого — у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 4/2017.

Коли педагог стикається в роботі з певною проблемною ситуацією, він шукає способи її розв’язання, керуючись власним досвідом. Коли його недостатньо, педагог пригадує подібні ситуації з досвіду колег, звертається за порадою. Заздалегідь виробити стратегії поведінки в різних ситуаціях, оцінити їх об’єктивно, не піддаючись впливу різних обставин та емоцій, дають змогу тренінгові заняття. Як ефективно організувати тренінг для педагогів, дізнайтеся зі статті в цьому числі журналу.

Також до уваги вихователя-методиста — майстер-клас для педагогів щодо упровадження в освітній процес ігрової технології інтелектуально-творчого розвитку дітей дошкільного віку «Казкові лабіринти гри» В’ячеслава Воскобовича.

На сторінках квітневого числа пропонуємо добірку способів, як урізноманітнити навчальну діяльність дітей, наповнити її цікавим ігровим змістом. Педагоги діляться досвідом використання методики ТРВЗ під час роботи за картиною, застосування ігрових прийомів на заняттях з навчання грамоти.

Оскільки діти вивчають іноземну мову вже в дитячому садку, наші автори пропонують засоби, що допоможуть педагогу організувати вивчення англійської мови доступно, цікаво й ефективно.

Напередодні літнього оздоровчого періоду ознайомтеся з досвідом проведення Днів здоров’я у дошкільному закладі та особливостями організації лікувального плавання для дітей.

Також у квітневому числі:

  • пам’ятка для педагогів «Етикет тренінгу»
  • ідеї щодо відзначення в дошкільному закладі Усесвітнього дня океанів
  • розвага «Театральна феєрія Нептуна» для дітей старшої групи, яку можна приурочити до Усесвітнього дня океанів.

У попередньому числі — Економічний розвиток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
2389

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
684

Індивідуальна програма розвитку дитини в ЗДО (ДНЗ)

Індивідуальна програма розвитку дитини в закладі дошкільної освіти забезпечує індивідуалізацію розвитку і навчання дитини з особливими освітніми потребами. Який зміст програми — читайте у статті та просто зараз скачайте зразок для її заповнення.
212800

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді