…та багато іншого — у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 4/2017.
Коли педагог стикається в роботі з певною проблемною ситуацією, він шукає способи її розв’язання, керуючись власним досвідом. Коли його недостатньо, педагог пригадує подібні ситуації з досвіду колег, звертається за порадою. Заздалегідь виробити стратегії поведінки в різних ситуаціях, оцінити їх об’єктивно, не піддаючись впливу різних обставин та емоцій, дають змогу тренінгові заняття. Як ефективно організувати тренінг для педагогів, дізнайтеся зі статті в цьому числі журналу.
Також до уваги вихователя-методиста — майстер-клас для педагогів щодо упровадження в освітній процес ігрової технології інтелектуально-творчого розвитку дітей дошкільного віку «Казкові лабіринти гри» В’ячеслава Воскобовича.
На сторінках квітневого числа пропонуємо добірку способів, як урізноманітнити навчальну діяльність дітей, наповнити її цікавим ігровим змістом. Педагоги діляться досвідом використання методики ТРВЗ під час роботи за картиною, застосування ігрових прийомів на заняттях з навчання грамоти.
Оскільки діти вивчають іноземну мову вже в дитячому садку, наші автори пропонують засоби, що допоможуть педагогу організувати вивчення англійської мови доступно, цікаво й ефективно.
Напередодні літнього оздоровчого періоду ознайомтеся з досвідом проведення Днів здоров’я у дошкільному закладі та особливостями організації лікувального плавання для дітей.
Також у квітневому числі:
- пам’ятка для педагогів «Етикет тренінгу»
- ідеї щодо відзначення в дошкільному закладі Усесвітнього дня океанів
- розвага «Театральна феєрія Нептуна» для дітей старшої групи, яку можна приурочити до Усесвітнього дня океанів.
У попередньому числі — Економічний розвиток