Дитячий лексикон постійно поповнюється новими, часто незрозумілими, слівцями економічного змісту. Чи не щодня діти особисто стикаються з економічними процесами, наприклад, коли спостерігають, як батьки розплачуються за товари в магазині. А потім відтворюють побачене й почуте у грі. Аби ця діяльність була осмисленою й згодом стала фундаментом заощадливості, розпочинати економічний розвиток потрібно змалку.
У цьому числі журналу наші автори ознайомлюють із програмою економічного розвитку дітей «Я економний, я заощадливий» (у Корисних додатках) та докладно описують ефективні форми роботи з дошкільниками.
Оскільки діти копіюють поведінку свої батьків, до системи роботи з економічного розвитку слід обов’язково включати й роботу з батьками дошкільників. На сторінках журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 3/2017 для вас — розробки різних заходів для батьків, як-от:
- тренінг «Формування споживчої культури»
- театр образів «Афлатот»
- гра-стратегія «Засідання ОСББ».
Традиційною формою взаємодії педагогічного колективу з батьками вихованців є батьківські збори. Як їх підготувати та провести, яких типових помилок важливо уникнути? Про це також на сторінках журналу.
Процес адаптації до навчання у школі може супроводжувати дитячий стрес. Аби цього не сталося, батьки та фахівці дошкільного закладу і школи мають підготувати майбутніх першокласників до очікуваних змін. А щоб підготувати батьків старших дошкільників, можна організувати батьківський лекторій. Докладніше — читайте в журналі.
Також у березневому числі:
- положення про конкурс «Інноваційні форми роботи з батьками»
- анкета для батьків «Як ви витрачаєте гроші?»
- пам’ятка для батьків «6 порад для батьків майбутніх першокласників»
- інформаційний стенд «Принципи відповідального ставлення до покупок»
- ідеї щодо відзначання в дошкільному закладі Дня науки в Україні
- розвага з пошуково-дослідницької діяльності «Незнайко-дослідник», яку можна приурочити до Дня науки в Україні
- сценарій випускного свята «Дитинства щасливого миті».
У попередньому номері — Гра — джерело розвитку дошкільників