Чи можна навчитися мислити творчо?

Людина з розвиненою творчою уявою завжди на коні, бо вміє знайти вихід із нестандартних ситуацій. Саме такими хотіли би бачити своїх вихованців більшість педагогів

Як саме розвивати уміння дітей творчо мислити — підкаже березневе число журналу «Музичний керівник».

Хто в музиці живе? Поставте таке запитання дитині під час слухання твору — нехай вона виконає умовний тест «на фантазію». У ньому не буде неправильних відповідей, бо кожен ладен мандрувати у свій неповторний світ попід руку зі своїм уявним образом. Педагогу ж треба зробити подорож до музичного зоопарку незабутньою для дітей. Як саме? Скористайтеся:

  • творчими історіями
  • комунікативними піснями-танцями
  • логоритмічними вправами зі звуками тварин
  • завданнями на уважність
  • безкоштовними мобільними додатками з музичною класикою.

Педагог у процесі творчого самовираження дитини має виконувати роль невидимки, що до свого щезання продумав усе до найдрібніших деталей. У цьому числі презентуємо 22 оригінальні гри, що допоможуть увести дитину у стан творця.

Одну з ігор прогляньте за посиланням

Пропонуємо також матеріали до випускного свята: сценарії та нові зворушливі пісні. А щоб не передати куті меду — статтю, що пояснює, як дотриматися стандартів щодо тривалості музичних занять, свят і розваг. Їх музичний керівник має знати «на зубок». Тоді музичні заняття та свята завжди лишатимуть приємний післясмак,  на них захочеться творити і розкриватися!

У попередньому числі — Лайфхаки для молодих спеціалістів

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45460

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
90968

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді