Чи можна навчитися мислити творчо?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Людина з розвиненою творчою уявою завжди на коні, бо вміє знайти вихід із нестандартних ситуацій. Саме такими хотіли би бачити своїх вихованців більшість педагогів

Як саме розвивати уміння дітей творчо мислити — підкаже березневе число журналу «Музичний керівник».

Хто в музиці живе? Поставте таке запитання дитині під час слухання твору — нехай вона виконає умовний тест «на фантазію». У ньому не буде неправильних відповідей, бо кожен ладен мандрувати у свій неповторний світ попід руку зі своїм уявним образом. Педагогу ж треба зробити подорож до музичного зоопарку незабутньою для дітей. Як саме? Скористайтеся:

  • творчими історіями
  • комунікативними піснями-танцями
  • логоритмічними вправами зі звуками тварин
  • завданнями на уважність
  • безкоштовними мобільними додатками з музичною класикою.

Педагог у процесі творчого самовираження дитини має виконувати роль невидимки, що до свого щезання продумав усе до найдрібніших деталей. У цьому числі презентуємо 22 оригінальні гри, що допоможуть увести дитину у стан творця.

Одну з ігор прогляньте за посиланням

Пропонуємо також матеріали до випускного свята: сценарії та нові зворушливі пісні. А щоб не передати куті меду — статтю, що пояснює, як дотриматися стандартів щодо тривалості музичних занять, свят і розваг. Їх музичний керівник має знати «на зубок». Тоді музичні заняття та свята завжди лишатимуть приємний післясмак,  на них захочеться творити і розкриватися!

У попередньому числі — Лайфхаки для молодих спеціалістів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22087

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді