Як саме розвивати уміння дітей творчо мислити — підкаже березневе число журналу «Музичний керівник».
Хто в музиці живе? Поставте таке запитання дитині під час слухання твору — нехай вона виконає умовний тест «на фантазію». У ньому не буде неправильних відповідей, бо кожен ладен мандрувати у свій неповторний світ попід руку зі своїм уявним образом. Педагогу ж треба зробити подорож до музичного зоопарку незабутньою для дітей. Як саме? Скористайтеся:
- творчими історіями
- комунікативними піснями-танцями
- логоритмічними вправами зі звуками тварин
- завданнями на уважність
- безкоштовними мобільними додатками з музичною класикою.
Педагог у процесі творчого самовираження дитини має виконувати роль невидимки, що до свого щезання продумав усе до найдрібніших деталей. У цьому числі презентуємо 22 оригінальні гри, що допоможуть увести дитину у стан творця.
Одну з ігор прогляньте за посиланням
Пропонуємо також матеріали до випускного свята: сценарії та нові зворушливі пісні. А щоб не передати куті меду — статтю, що пояснює, як дотриматися стандартів щодо тривалості музичних занять, свят і розваг. Їх музичний керівник має знати «на зубок». Тоді музичні заняття та свята завжди лишатимуть приємний післясмак, на них захочеться творити і розкриватися!
У попередньому числі — Лайфхаки для молодих спеціалістів