Міжнародна конференція з медіаграмотності. І це не фейк

У Києві два дні триватиме V Міжнародна науково-методична конференція з медіаосвіти та медіаграмотності «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи»

На конференцію запрошують учителів, науково-педагогічних працівників, співробітників бібліотек, науковців, працівників мас-медіа, представників органів місцевого самоврядування та громадянського суспільства, активістів молодіжних організацій.

У п’ятницю, 31 березня, конференцію відкриє Валерій Іванов, президент Української академії преси, з вітальним словом виступить Міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

У програмі конференції —

  • презентація медіаосвітніх посібників та навчальних програм
  • майстер-класи:

– Інтерактивні методи викладання медіаосвіти

– Критичне мислення та медіаграмотність на уроках суспільствознавства

– Медіатворчість

– Педагогічна майстерня з медіаграмотності

  • обговорення за темами медіаосвіти і медіаграмотності у школі та дошкільному закладі, зокрема:

– Мультиплікаційний фільм – засіб формування медіаграмотності дошкільників

– Шляхи реалізації медіаосвіти в початковій школі

– Роль анімаційного кіно у процесі формування громадянської свідомості учнів початкової школи

– Медіаосвіта у Cтандарті Нової української школи

– Регіональний Mini EdCamp – оригінальний спосіб поширення принципів медіаосвіти

– Медіаосвіта у контексті роботи шкільного наукового товариства

– Кібербулінг як причина і наслідок психологічних проблем старшокласників

– Впровадження медіаосвіти на уроках фізичного виховання

  • обмін досвідом з реалізації медіаосвіти.

Основні локації — у готелі «Братислава», вул. А. Малишка, 1, ст. метро «Дарниця», Київ.

Докладніше — у програмі конференції.

З питань акредитації та участі звертайтеся до Оксани Волошенюк, координатора конференції:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9715

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31357

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20650

Загартування дітей в дитячому садку

Загартування дітей дошкільного віку вимагає обережного підходу й відповідального ставлення. Під час гартувальних процедур дотримуйтеся загальних принципів
10865

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді