Батьки та педагоги — найважливіші дорослі в житті дошкільників. І, здавалося б, мету мають спільну — щасливе життя і гармонійний розвиток дітей. Утім, засоби досягнення такої мети можуть дуже різнитися, а іноді й суперечити один одному. Як організувати взаємодію педагогів з батьками вихованців так, аби вони діяли разом, а не поруч?
Це запитання адресуємо всім педагогам-«дошкільникам», які вже напрацювали перспективний досвід роботи з батьками або мають цікаві ідеї щодо цього. І запрошуємо всіх до участі у фаховому конкурсі від журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».
Конкурс проходить за підтримки Міністерства освіти і науки України та ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти».
Чекаємо на ваші конкурсні роботи з 10 березня до 1 червня 2017 року.
12 запитань і відповідей про атестацію
Переможці отримають дипломи та цінні подарунки, а найкращі роботи будуть опубліковані в журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу».
Завантажити:
Ефективність роботи вихователя ГПД значно залежить від професійного та вмотивованого планування ним навчальних і виховних заходів
Вам у поміч матеріали, щоб укласти посадову інструкцію вихователя групи подовженого дня. Скачайте її зразок у форматі Word та доповніть з огляду на специфіку діяльності школи
Як організувати урок фізичної культури в 1-му класі за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, розробленою під керівництвом О. Савченко
Групи продовженого дня допомагають дітям успішно навчатися та розвиватися, а також полегшують життя їхнім батькам. Оглянемо алгоритм утворення та функціонування ГПД у закладах загальної середньої освіти. Також уточнимо особливості діяльності інклюзивних ГПД
Які документи щодо діяльності групи подовженого дня мають бути обов'язково - розглядаємо у статті