Батьки та педагоги — найважливіші дорослі в житті дошкільників. І, здавалося б, мету мають спільну — щасливе життя і гармонійний розвиток дітей. Утім, засоби досягнення такої мети можуть дуже різнитися, а іноді й суперечити один одному. Як організувати взаємодію педагогів з батьками вихованців так, аби вони діяли разом, а не поруч?
Це запитання адресуємо всім педагогам-«дошкільникам», які вже напрацювали перспективний досвід роботи з батьками або мають цікаві ідеї щодо цього. І запрошуємо всіх до участі у фаховому конкурсі від журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».
Конкурс проходить за підтримки Міністерства освіти і науки України та ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти».
Чекаємо на ваші конкурсні роботи з 10 березня до 1 червня 2017 року.
12 запитань і відповідей про атестацію
Переможці отримають дипломи та цінні подарунки, а найкращі роботи будуть опубліковані в журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу».
Завантажити:
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів