Для дошкільників гра — це і навчання, і праця, і спосіб пізнання навколишнього світу та суспільних взаємин, і ще багато іншого. Її значення для розвитку дітей складно переоцінити. Тож друге число журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» присвячене ігровій діяльності дошкільників.
Максимально розкритися, проявити творчість, самостійність, винахідливість, здатність до самоорганізації й організації рольових взаємин з однолітками діє змогу самодіяльна сюжетно-рольова гра. А під час рухливих ігор відбувається становлення довільної поведінки дітей. Докладніше про особливості розвитку дошкільників під час цих ігор розповідають фахівці. Також у пригоді педагогам стане і подана методика діагностики сформованості ігрової компетенції старших дошкільників.
Традиційно ігрову діяльність вважають дуже корисною для дошкільників. Та гра — цінний «тренажер» професійного розвитку педагогів. Навіщо та як навчати вихователів грати? Про це — на сторінках журналу.
До вашої уваги — добірка практичних матеріалів щодо організації ігрової діяльності дошкільників. Так, педагоги-«дошкільники» діляться досвідом використання в освітньому процесі авторського дидактичного ігрового посібника, а також проведення ігор з піском. А ще — стаття про те, чому діти пустують та яке значення пустощів для розвитку дитини.
Також у лютневому числі:
- анкета для педагогів «Гра — дитина — дорослий»
- тест «Ігрова діяльність»
- технологічна картка організатора гри
- ідеї щодо відзначення Усесвітнього дня авіації та космонавтики
- конспект інтегрованого заняття «Космічна лабораторія» для дітей старшої групи, яке можна приурочити до Усесвітнього дня авіації та космонавтики.
У попередньому номері — Організовуємо роботу з педагогами