Ці питання потребують глибокого осмислення в нашому освітньому просторі. Натомість увесь світ вже давно «стоїть» на тому, що музика — це єдиний вид мистецтва, яким дитина може насолоджуватися, перебуваючи ще в утробі матері. Отож природно, що музика і після народження залишається найзрозумілішим і найбажанішим мистецтвом.
У грудневому числі журналу «Музичний керівник» пропонуємо музичним керівникам, які працюють з наймолодшими вихованцями, переконатися, що насправді діти раннього віку можуть не лише «трясти брязкальцем» під музику, а й реально відгукуватися на більш глибокі педагогічні посилання. Головне — дати їм незначний, але мудрий поштовх до самостійного дослідження.
Як саме це робити — дізнайтеся з публікацій цього числа. Своїм досвідом ділиться, зокрема, досвідчений практик Світлана Фір, що здобувала знання на численних закордонних семінарах з Орф-педагогіки та раннього розвитку.
Наближається пора свят, і щоб вона запам’яталася вам веселощами та сміхом, пропонуємо скористатися унікальними порадами визнаного ігромайстра Миколи Шутя про те, як зробити будь-який ранок в дитячому садку неповторним та чарівним. Вони будуть актуальні і взимку, і навесні, і влітку.
Окрім того, читайте в журналі:
- створення простору для інтеграції різних дитячих інтересів, де головує музика
- розвага з елементами технології «Са-Фі-Дансе»
- особливості роботи над музичною казкою за методикою Карла Орфа
- конспект заняття з використанням ІКТ «Музичні дарунки»
- вокальні ігри
- інфографіка «Композиторські паралелі в розрізі часу»
- пісенна колекція
- перелік публікацій журналу «Музичний керівник» у 2016 році.
У попередньому числі — Музичний віммельбух