Після трьох уже пізно!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Найсприятливіший період для навчання та розвитку дитини є саме ранній вік. Та чи керуються цим принципом педагоги ясельних груп? Чи достатньо серйозно ставляться до музичного розвитку своїх маленьких вихованців?

Ці питання потребують глибокого осмислення в нашому освітньому просторі. Натомість увесь світ вже давно «стоїть» на тому, що музика — це єдиний вид мистецтва, яким дитина може насолоджуватися, перебуваючи ще в утробі матері. Отож природно, що музика і після народження залишається найзрозумілішим і найбажанішим мистецтвом.

У грудневому числі журналу «Музичний керівник» пропонуємо музичним керівникам, які працюють з наймолодшими вихованцями, переконатися, що насправді діти раннього віку можуть не лише «трясти брязкальцем» під музику, а й реально відгукуватися на більш глибокі педагогічні посилання. Головне — дати їм незначний, але мудрий поштовх до самостійного дослідження.

Як саме це робити — дізнайтеся з публікацій цього числа. Своїм досвідом ділиться, зокрема, досвідчений практик Світлана Фір, що здобувала знання на численних закордонних семінарах з Орф-педагогіки та раннього розвитку.

Наближається пора свят, і щоб вона запам’яталася вам веселощами та сміхом, пропонуємо скористатися унікальними порадами визнаного ігромайстра Миколи Шутя про те, як зробити будь-який ранок в дитячому садку неповторним та чарівним. Вони будуть актуальні і взимку, і навесні, і влітку.

Окрім того, читайте в журналі:

  • створення простору для інтеграції різних дитячих інтересів, де головує музика
  • розвага з елементами технології «Са-Фі-Дансе»
  • особливості роботи над музичною казкою за методикою Карла Орфа
  • конспект заняття з використанням ІКТ «Музичні дарунки»
  • вокальні ігри
  • інфографіка «Композиторські паралелі в розрізі часу»
  • пісенна колекція
  • перелік публікацій журналу «Музичний керівник» у 2016 році.

У попередньому числі — Музичний віммельбух

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3158

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
218733

Освітні програми для використання в закладах дошкільної освіти у 2025/2026 навчальному році

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті
82984

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді