Після трьох уже пізно!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Найсприятливіший період для навчання та розвитку дитини є саме ранній вік. Та чи керуються цим принципом педагоги ясельних груп? Чи достатньо серйозно ставляться до музичного розвитку своїх маленьких вихованців?

Ці питання потребують глибокого осмислення в нашому освітньому просторі. Натомість увесь світ вже давно «стоїть» на тому, що музика — це єдиний вид мистецтва, яким дитина може насолоджуватися, перебуваючи ще в утробі матері. Отож природно, що музика і після народження залишається найзрозумілішим і найбажанішим мистецтвом.

У грудневому числі журналу «Музичний керівник» пропонуємо музичним керівникам, які працюють з наймолодшими вихованцями, переконатися, що насправді діти раннього віку можуть не лише «трясти брязкальцем» під музику, а й реально відгукуватися на більш глибокі педагогічні посилання. Головне — дати їм незначний, але мудрий поштовх до самостійного дослідження.

Як саме це робити — дізнайтеся з публікацій цього числа. Своїм досвідом ділиться, зокрема, досвідчений практик Світлана Фір, що здобувала знання на численних закордонних семінарах з Орф-педагогіки та раннього розвитку.

Наближається пора свят, і щоб вона запам’яталася вам веселощами та сміхом, пропонуємо скористатися унікальними порадами визнаного ігромайстра Миколи Шутя про те, як зробити будь-який ранок в дитячому садку неповторним та чарівним. Вони будуть актуальні і взимку, і навесні, і влітку.

Окрім того, читайте в журналі:

  • створення простору для інтеграції різних дитячих інтересів, де головує музика
  • розвага з елементами технології «Са-Фі-Дансе»
  • особливості роботи над музичною казкою за методикою Карла Орфа
  • конспект заняття з використанням ІКТ «Музичні дарунки»
  • вокальні ігри
  • інфографіка «Композиторські паралелі в розрізі часу»
  • пісенна колекція
  • перелік публікацій журналу «Музичний керівник» у 2016 році.

У попередньому числі — Музичний віммельбух

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
51576

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219692

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8655

Чи є обов’язкова документація вихователя дошкільного закладу

За які документи відповідає вихователь закладу дошкільної освіти - визначала Примірна інструкція з діловодства у дошкільних навчальних закладах. У новій Інструкції переліку документів немає. З'ясуємо, які ж документи має створювати вихователь та відповідно до яких вимог
151942

Інклюзивні цінності в дошкільному закладі

Як реалізувати інклюзивність в освітньому середовищі дошкільного закладу на основі індексу інклюзії. Алгоритм роботи з індексом інклюзії - читайте та застосовуйте
11232

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді