Шалений потік інформації, який сприймають сучасні діти, їм легше засвоювати візуально. Можливо, саме з цим пов’язаний нинішній світовий бум на книжки-картинки, книжки-розглядайки — віммельбухи. Авторами таких книг можуть бути й самі діти. Про це — в журналі «Музичний керівник»
Кожен сприймає музику по-своєму. Головне — заохотити дітей розгадувати її таємниці. І зробити це можна лише в цікавий спосіб. От, наприклад, за допомогою несподіваних пропозицій на кшталт:
- побач звуки
- визнач, якого кольору музика
- почуй зображення.
Такі завдання неодмінно збурять фантазію малюків та сприятимуть активному слуханню музики. Бо ж доведеться «висловитися». І якщо словесний відгук на мистецький твір дошкільнику доволі складно сформулювати, то виплеснути емоції тут і зараз за допомогою фарб на папері — значно простіше.
Окрім того, в журналі «Музичний керівник» № 11, 2016, публікації на такі теми:
- Забуті колядки, або Традиції святкування дітьми Різдва
- Інтерактивне музичне читання за мотивами англомовної колядки
- Творчість у режимі онлайн
- Музична казка «Лесин рояль»
- Скрипунці та дзенькалки в руках у музичних майстрів
- Музичні лампочки — кришталеві звуки Нового року
- Добірка новорічних пісень.
У попередньому числі — Фольклор: культурний код у спадок
Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
Запропонуйте вихованцям молодшої та середньої групи захопливі ігри, зокрема з коректурними таблицями — скачайте готові матеріали
Проведіть комбіноване заняття, під час якого вихованці старшої групи розвиватимуть мовлення, творчу уяву, художній смак, намалюють казки і підготують власну виставку робіт
Як розвивати мовлення у молодших дошкільників і провести заняття з елементами гри-драматизації
Конспект інтегрованого заняття з розвитку мовлення «На лісовій галявині». Вирушайте в уявну мандрівку до лісу з вихованцями молодшої і середньої груп