Шалений потік інформації, який сприймають сучасні діти, їм легше засвоювати візуально. Можливо, саме з цим пов’язаний нинішній світовий бум на книжки-картинки, книжки-розглядайки — віммельбухи. Авторами таких книг можуть бути й самі діти. Про це — в журналі «Музичний керівник»
Кожен сприймає музику по-своєму. Головне — заохотити дітей розгадувати її таємниці. І зробити це можна лише в цікавий спосіб. От, наприклад, за допомогою несподіваних пропозицій на кшталт:
- побач звуки
- визнач, якого кольору музика
- почуй зображення.
Такі завдання неодмінно збурять фантазію малюків та сприятимуть активному слуханню музики. Бо ж доведеться «висловитися». І якщо словесний відгук на мистецький твір дошкільнику доволі складно сформулювати, то виплеснути емоції тут і зараз за допомогою фарб на папері — значно простіше.
Окрім того, в журналі «Музичний керівник» № 11, 2016, публікації на такі теми:
- Забуті колядки, або Традиції святкування дітьми Різдва
- Інтерактивне музичне читання за мотивами англомовної колядки
- Творчість у режимі онлайн
- Музична казка «Лесин рояль»
- Скрипунці та дзенькалки в руках у музичних майстрів
- Музичні лампочки — кришталеві звуки Нового року
- Добірка новорічних пісень.
У попередньому числі — Фольклор: культурний код у спадок
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Пропонуємо перелік нормативних документів, що регулюють діяльність закладів дошкільної освіти у 2025/2026 н.р.
У чому полягає інтерактивне навчання та які інтерактивні методи використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
Рекомендації щодо створення інклюзивного середовища у закладах дошкільної освіти