Проект Державного стандарту початкової освіти розроблять до листопада

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Наказом Міністерства освіти і науки України від 05.06.2016 № 1196 затверджено склад робочої групи з розроблення проекту Державного стандарту початкової освіти

На чолі робочої групи — наукові співробітники Національної академії педагогічних наук України:

  • Онопрієнко Оксана Володимирівна — керівник
  • Ляшенко Олександр Іванович — науковий керівник
  • Савченко Олександра Яківна — науковий консультант.

До 1 листопада робоча група має подати розроблений проект Державного стандарту початкової освіти до департаменту загальної середньої та дошкільної освіти для затвердження в установленому порядку.

Розроблення нової редакції Державного стандарту початкової освіти зумовлена оновленням навчальних програм для початкової школи.

12 запитань і відповідей про атестацію

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вибір підручників: що потрібно знати керівництву школи та вчителям

Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
102

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
452

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11237

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
21670

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді