Інклюзія у загальноосвітньому навчальному закладі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про те, що кожна дитина індивідуальна, слід пам’ятати усім педагогам, а особливо тим, які працюють в інклюзивних навчальних закладах.

Тож саме про налагодження навчально-виховного процесу в таких закладах йдеться у тематичному випуску журналу «Заступник директора школи» № 06/2016.

Упровадження інклюзивного навчання викликає чимало запитань у педагогів і батьків учнів. Тому ми підготували відповіді на найтиповіші з них, висвітлили і спростували суспільні стереотипи, що стають на заваді упровадженню інклюзивного навчання, окреслили термінологічне поле інклюзії.

Проаналізувавши нормативно-правові акти щодо інклюзивного навчання, ми визначили, що гостро стоїть питання оформлення документації фахівців команди психолого-педагогічного супроводу — вчителя-дефектолога та асистента вчителя. Тому впевнені, що вам стануть у пригоді рекомендації наших експертів щодо оформлення документів.

Сподіваємося, ви скористаєтеся досвідом колег щодо залучення ресурсних педагогів та налагодження зовнішнього консультування. Адже це дасть змогу підвищити педагогічну майстерність вашого колективу в галузі спеціальної педагогіки.

Докладніше про все це та багато іншого — на сторінках тематичного номера журналу «Заступник директора школи» № 06/2016.

Шановні колеги! Пам’ятайте, що робите велику справу, даруючи дітям з особливостями психофізичного розвитку радість спілкування з однокласниками і, врешті, справжнє шкільне дитинство. Адже діти зростають з думкою про те, що, незважаючи на відмінності, усі люди рівні між собою.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5656

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56724

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4284

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
432327

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
272486

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді