Інклюзія у загальноосвітньому навчальному закладі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про те, що кожна дитина індивідуальна, слід пам’ятати усім педагогам, а особливо тим, які працюють в інклюзивних навчальних закладах.

Тож саме про налагодження навчально-виховного процесу в таких закладах йдеться у тематичному випуску журналу «Заступник директора школи» № 06/2016.

Упровадження інклюзивного навчання викликає чимало запитань у педагогів і батьків учнів. Тому ми підготували відповіді на найтиповіші з них, висвітлили і спростували суспільні стереотипи, що стають на заваді упровадженню інклюзивного навчання, окреслили термінологічне поле інклюзії.

Проаналізувавши нормативно-правові акти щодо інклюзивного навчання, ми визначили, що гостро стоїть питання оформлення документації фахівців команди психолого-педагогічного супроводу — вчителя-дефектолога та асистента вчителя. Тому впевнені, що вам стануть у пригоді рекомендації наших експертів щодо оформлення документів.

Сподіваємося, ви скористаєтеся досвідом колег щодо залучення ресурсних педагогів та налагодження зовнішнього консультування. Адже це дасть змогу підвищити педагогічну майстерність вашого колективу в галузі спеціальної педагогіки.

Докладніше про все це та багато іншого — на сторінках тематичного номера журналу «Заступник директора школи» № 06/2016.

Шановні колеги! Пам’ятайте, що робите велику справу, даруючи дітям з особливостями психофізичного розвитку радість спілкування з однокласниками і, врешті, справжнє шкільне дитинство. Адже діти зростають з думкою про те, що, незважаючи на відмінності, усі люди рівні між собою.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81674

Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання: цілі, зміст, алгоритми

Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки затвердив КМУ 7 червня 2024 року. Основне про Стратегію читайте у статті.
51434

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3480

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді