Тож саме про налагодження навчально-виховного процесу в таких закладах йдеться у тематичному випуску журналу «Заступник директора школи» № 06/2016.
Упровадження інклюзивного навчання викликає чимало запитань у педагогів і батьків учнів. Тому ми підготували відповіді на найтиповіші з них, висвітлили і спростували суспільні стереотипи, що стають на заваді упровадженню інклюзивного навчання, окреслили термінологічне поле інклюзії.
Проаналізувавши нормативно-правові акти щодо інклюзивного навчання, ми визначили, що гостро стоїть питання оформлення документації фахівців команди психолого-педагогічного супроводу — вчителя-дефектолога та асистента вчителя. Тому впевнені, що вам стануть у пригоді рекомендації наших експертів щодо оформлення документів.
Сподіваємося, ви скористаєтеся досвідом колег щодо залучення ресурсних педагогів та налагодження зовнішнього консультування. Адже це дасть змогу підвищити педагогічну майстерність вашого колективу в галузі спеціальної педагогіки.
Докладніше про все це та багато іншого — на сторінках тематичного номера журналу «Заступник директора школи» № 06/2016.
Шановні колеги! Пам’ятайте, що робите велику справу, даруючи дітям з особливостями психофізичного розвитку радість спілкування з однокласниками і, врешті, справжнє шкільне дитинство. Адже діти зростають з думкою про те, що, незважаючи на відмінності, усі люди рівні між собою.