Інклюзія у загальноосвітньому навчальному закладі

Про те, що кожна дитина індивідуальна, слід пам’ятати усім педагогам, а особливо тим, які працюють в інклюзивних навчальних закладах.

Тож саме про налагодження навчально-виховного процесу в таких закладах йдеться у тематичному випуску журналу «Заступник директора школи» № 06/2016.

Упровадження інклюзивного навчання викликає чимало запитань у педагогів і батьків учнів. Тому ми підготували відповіді на найтиповіші з них, висвітлили і спростували суспільні стереотипи, що стають на заваді упровадженню інклюзивного навчання, окреслили термінологічне поле інклюзії.

Проаналізувавши нормативно-правові акти щодо інклюзивного навчання, ми визначили, що гостро стоїть питання оформлення документації фахівців команди психолого-педагогічного супроводу — вчителя-дефектолога та асистента вчителя. Тому впевнені, що вам стануть у пригоді рекомендації наших експертів щодо оформлення документів.

Сподіваємося, ви скористаєтеся досвідом колег щодо залучення ресурсних педагогів та налагодження зовнішнього консультування. Адже це дасть змогу підвищити педагогічну майстерність вашого колективу в галузі спеціальної педагогіки.

Докладніше про все це та багато іншого — на сторінках тематичного номера журналу «Заступник директора школи» № 06/2016.

Шановні колеги! Пам’ятайте, що робите велику справу, даруючи дітям з особливостями психофізичного розвитку радість спілкування з однокласниками і, врешті, справжнє шкільне дитинство. Адже діти зростають з думкою про те, що, незважаючи на відмінності, усі люди рівні між собою.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Ресурси для організації якісного інклюзивного навчання

Забезпечити інклюзивний освітній простір — одне з завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора». Державна служба якості освіти пропонує керівникам закладів освіти поради, які ресурси задіяти для організації якісного інклюзивного навчання.
2266

Iзотерапевтичні техніки у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Діти з особливими освітніми потребами можуть навчатись у школі на два роки більше. А щоб налагодити взаємодію з дітьми з особливими освітніми потребами, скористайтеся ізотерапевтичними техніками.
20729

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді