Відбувся XVI конкурс учнівських робіт «Історія і уроки Голокосту»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Днями у Києві проходив XVI Всеукраїнський конкурс учнівських дослідницьких і творчих робіт «Історія і уроки Голокосту» ім. І.Б. Медвинського.

Організатором конкурсу є Український центр вивчення історії Голокосту за фінансової підтримки Євразійського єврейського конгресу, а також Посольства Держави Ізраїль в Україні. Секція з історії геноциду ромів під час Другої світової війни, як і кілька років поспіль, була проведена за підтримки німецького фонду «Пам'ять, відповідальність і майбутнє» (EVZ).

В цьому році на конкурс було надіслано 70 робіт з 14 областей України, а також з Білорусі та Молдови. У фінал для захисту пройшли 52 роботи. Всього в конкурсі взяли участь близько 60 учнів 8-11-х класів і 42 вчителів з України, Білорусі та Молдови. Серед робіт були дослідження локальної історії, історії геноциду ромів в Україні, загальнотеоретичні і творчі роботи.

На відкритті конкурсу 14 травня виступили директор Українського центру вивчення історії Голокосту (Київ) Анатолій ПОДОЛЬСЬКИЙ, відомий літератор та кінокритик, громадський діяч Алла ГЕРБЕР (Москва), керівник програми ЄАЄК «Толерантність — уроки Голокосту» (Київ) Надія УФІМЦЕВА, члени журі, серед них Відповідальний секретар Громадського комітету для вшанування пам'яті жертв Бабиного Яру Віталій НАХМАНОВИЧ, дослідник геноциду ромів в Україні, співробітник УЦВІГу, відповідальний редактор часопису «Голокост і сучасність. Студії в Україні і світі» Михайло ТЯГЛИЙ.

Організатори запропонували учасникам різноманітні заходи. Це заняття і тренінги для учнів та вчителів з історії геноцидів ХХ століття; обговорення тем, особливостей підбору джерел і основних помилок при написанні робіт. Крім цього, 14 травня відбулася виставка картин Альберта ФЕЛЬДМАНА, присвячена сторінкам життя єврейського містечка «На згадку про штетл» (екскурсію провела директор музею ім. Шолом Алейхема (Київ) Ірина Климова). По закінченню другого дня конкурсу відбувся спектакль «Валіза»(реж. М. Сікорська-Міщук) театрального колективу «Наш театр». Останнього дня, коли працювали секції творчих робіт, відбулася виставка робіт переможців художнього конкурсу минулих років.

16 травня в останній день конкурсу відбулось підведення підсумків конкурсу та нагородження учасників. На закриття конкурсу завітав також Надзвичайний та Повноважний Посол Держави Ізраїль в Україні Еліав БІЛОЦЕРКОВСЬКІ.

За матеріалами Українського центр вивчення історії Голокосту

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як і навіщо аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
254741

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19084

Типові навчальні плани для 5-9 класів НУШ

У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів
130959

Освітній процес за Базовим навчальним планом початкової освіти

Складником Державного стандарту загальної середньої освіти є базовий навчальний план для кожного рівня навчання. Як його використовувати в освітньому процесі, хто відповідає за його складання, хто затверджує –відповіді на ці запитання шукаймо разом у статті
54142

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді