Про те, із якими унікальними властивостями й можливостями повітря та у який спосіб слід ознайомити дошкільників — у п’ятому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».
Бути середовищем для життя людини — це далеко не єдина корисна функція повітря. Тож у контексті теми важливо наголосити на інших можливостях цієї стихії, які люди здавна використовують для своїх потреб, а також засвоїти способи віддячити повітрю за його «роботу». Про те, які змістові напрями допоможуть розкрити усі ці аспекти теми для дітей та як організувати життєдіяльність дошкільників у межах кожного напряму — у вступній статті.
Для проживання теми з дошкільниками вихователь може скористатися такими матеріалами, як-от: змістове наповнення теми у формі інтелектуальної карти; плани-конспекти інтегрованих занять, програмовий зміст та очікувані результати проживання теми, а також дидактичні матеріали на картках картотеки.
Аби допомогти дітям пізнати повітря, потрібен спеціальний предмет, що унаочнює для них сутність цієї стихії. Таким знаковим предметом є вітрячок. Як використати можливості вітряка для ознайомлення дітей із повітряною стихією? Про це у статті в цьому числі журналу. А на картках картотеки — добірка вправ та ігор для роботи зі знаковим предметом — вітрячком.
На кольорових сторінках представлені:
- асоціативні карти «Повітря» та «Робота вітру»
- майстер-класи «Повітряні образи в різних техніках» та «Створюємо та запускаємо повітряного змія»
- коректурна таблиця «Вітрячок»
Докладніше про це, а також завдання для аудиту, конспект інтегрованого заняття з англійської мови «Weather» для дітей старшої групи та пам’ятка «Повітря та наше здоров’я: коротко про відоме» — у травневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».