Повітря: користь і небезпека

Перше, що ми робимо, коли з’являємося на світ, — це вдихаємо повітря. А йдучи із життя, ми припиняємо дихати. Цього факту вже досить, аби окреслити актуальність проживання з дітьми теми «Повітря: користь і небезпека».

Про те, із якими унікальними властивостями й можливостями повітря та у який спосіб слід ознайомити дошкільників — у п’ятому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

Бути середовищем для життя людини — це далеко не єдина корисна функція повітря. Тож у контексті теми важливо наголосити на інших можливостях цієї стихії, які люди здавна використовують для своїх потреб, а також засвоїти способи віддячити повітрю за його «роботу». Про те, які змістові напрями допоможуть розкрити усі ці аспекти теми для дітей та як організувати життєдіяльність дошкільників у межах кожного напряму — у вступній статті.

Для проживання теми з дошкільниками вихователь може скористатися такими матеріалами, як-от: змістове наповнення теми у формі інтелектуальної карти; плани-конспекти інтегрованих занять, програмовий зміст та очікувані результати проживання теми, а також дидактичні матеріали на картках картотеки.

Аби допомогти дітям пізнати повітря, потрібен спеціальний предмет, що унаочнює для них сутність цієї стихії. Таким знаковим предметом є вітрячок. Як використати можливості вітряка для ознайомлення дітей із повітряною стихією? Про це у статті в цьому числі журналу. А на картках картотеки — добірка вправ та ігор для роботи зі знаковим предметом — вітрячком.

На кольорових сторінках представлені:

  • асоціативні карти «Повітря» та «Робота вітру»
  • майстер-класи «Повітряні образи в різних техніках» та «Створюємо та запускаємо повітряного змія»
  • коректурна таблиця «Вітрячок»

Докладніше про це, а також завдання для аудиту, конспект інтегрованого заняття з англійської мови «Weather» для дітей старшої групи та пам’ятка «Повітря та наше здоров’я: коротко про відоме» — у травневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45491

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді