Вихователь-методист спільно з педагогічним колективом обирає або розробляє методичний інструментарій, за допомогою якого:
- отримує цілісне уявлення про рівень розвиненості та вихованості дітей певної вікової категорії
- зіставляє фактично досягнуті результати з очікуваними
- раціонально планує розвивальну роботу.
Підтримка особистісного здоров'я: акценти
Анкети й тести | Стануть у пригоді під час роботи з педагогічними працівниками та батьками для вивчення індивідуальних особливостей дітей |
Опитувальники | Знадобляться для проведення бесід із дітьми для виявлення їхніх знань про навколишнє середовище |
Індивідуальні картки | Використовуйте для фіксації результатів спостереження за поведінкою, емоційними реакціями дитини під час різних видів діяльності, а також відомостей, отриманих під час моніторингових досліджень і діагностичної роботи |
Зведені картки | Зручна форма для систематизації інформації, зібраної про кожну дитину, аналізування рівня розвитку дітей певних вікових груп |
Базовим компонентом дошкільної освіти регламентовано, що узагальненим результатом освітньої роботи є сформованість компетенцій дошкільника за кожною освітньою лінією.
Роботу з дитиною раннього віку педагогам слід не вибудовувати за принципом розвитку окремих психічних процесів, а скеровувати на загальне, максимально різнобічне ознайомлення малюка зі світом предметів, людей і взаємин.
МОНІТОРИНГ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ |
Презентація «Моніторинг індивідуальних особливостей розвитку дітей» |
Довідкова таблиця «Методи моніторингу індивідуальних особливостей розвитку дітей» |
Проект наказу про організацію та проведення моніторингу індивідуальних особливостей розвитку дітей |
План проведення моніторингу індивідуальних особливостей розвитку дітей в дошкільному навчальному закладі на рік |
План роботи групи з моніторингу індивідуальних особливостей розвитку дітей |
Довідкова таблиця «Порівняння понять: діагностика, моніторинг, аналіз, контроль» |
Індивідуальна карта розвитку дитини |
Основні показники, які містить індивідуальна картка розвитку дитини |
Картка спостереження за взаємодією батьків і дитини |
Опитувальник для педагогів і батьків «Визначення індивідуальних особливостей розвитку дитини» |
Анкета для батьків «Визначення здібностей дитини» |
Картка моніторингу індивідуальних особливостей розвитку дитини |
Картка індивідуального освітнього маршруту дитини (бланк) |
ОЦІНЮВАННЯ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ |
Паспорт здоров’я |
Пам’ятка «Оцінювання фізичного розвитку дітей» |
Таблиця для оцінювання фізичного розвитку хлопчиків трьох років |
Таблиця для оцінювання фізичного розвитку хлопчиків чотирьох років |
Таблиця для оцінювання фізичного розвитку хлопчиків п’яти років |
Таблиця для оцінювання фізичного розвитку хлопчиків шести років |
Таблиця для оцінювання фізичного розвитку дівчаток трьох років |
Таблиця для оцінювання фізичного розвитку дівчаток чотирьох років |
Таблиця для оцінювання фізичного розвитку дівчаток п’яти років |
Таблиця для оцінювання фізичного розвитку дівчаток шести років |
ДІАГНОСТИКА ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ |
Картка виявлення найважливіших ознак типу вищої нервової діяльності дитини |
Картка психологічного фону розвитку дітей |
Картка нервово-психічного розвитку дитини раннього віку |
Нормативна карта розвитку (за Надією Коротковою, Петром Нєжновим) |
Нормативна карта розвитку «Творча ініціатива» |
Нормативна карта розвитку «Ініціатива як уміння ставити мету і проявляти вольове зусилля» |
Нормативна карта розвитку «Комунікативна ініціатива» |
Нормативна карта розвитку «Пізнавальна ініціатива — допитливість» |
ВИВЧЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ |
Завдання для вивчення динаміки досягнень дитини раннього віку із сенсорно-пізнавального розвитку на рік |
Картка вивчення динаміки досягнень дитини раннього віку із сенсорно-пізнавального розвитку за рік |
Зведена картка аналізування рівня досягнень дітей раннього віку із сенсорно-пізнавального розвитку за рік |
Комплекс вправ для вивчення рівня сенсорного розвитку дитини раннього віку |
Зведена картка вивчення рівня сенсорного розвитку дітей раннього віку |
Зведення картка аналізування рівня досягнень дітей раннього віку |
ВИВЧЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Молодша та середня групи |
Картка спостережень за розвитком дитини |
Картка спостережень за поведінкою дитини |
Картка аналізування дотримання дітьми соціокультурних норм |
Опитувальник для визначення рівня знань дітей четвертого року життя про об’єкти і явища природи |
Опитувальник для визначення рівня знань дітей п’ятого року життя про об’єкти і явища природи |
Критерії визначення рівня знань дітей про об’єкти і явища природи |
Індивідуальні картки для перевірки знань дітей п’ятого року життя |
Картка вивчення пізнавального розвитку дитини п’ятого року життя |
Індивідуальний маршрут розвитку дитини |
Старша група |
Опорна карта «Діагностування рівня розвитку дітей шостого (сьомого) року життя» (з наочними матеріалами) |
Картка діагностування рівня розвитку дітей шостого (сьомого) року життя |
Пам’ятка «Показники сформованості ігрових умінь дітей шостого (сьомого) року життя» |
Картка спостереження за творчою грою |
Картка спостереження за іграми з правилами |
Опитувальник для виявлення знань дітей шостого (сьомого) року життя про об’єкти і явища природи |
Індивідуальні картки для перевірки знань дітей шостого (сьомого) року життя |
Картка вивчення пізнавального розвитку дитини шостого (сьомого) року життя |
Картка визначення рівня сформованості соціальної компетенції дитини шостого (сьомого) року життя |
Рівні сформованості соціальної компетенції дітей шостого (сьомого) року життя |
Зведена картка аналізування рівня сформованості компетенцій дітей шостого (сьомого) року життя за освітніми лініями |
Зведена картка визначення динаміки досягнень дітей шостого (сьомого) року життя за рік |
ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА ЗА КВАЛІМЕТРИЧНОЮ МОДЕЛЛЮ |
Методичні рекомендації щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі |
Протокол оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку |
Кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку |
Інструкція до кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку |
Протокол оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку (бланк) |
Програма оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку |
Кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку (з діаграмою «Невикористані резерви розвитку дитини старшого дошкільного віку) |
Результати моніторингу рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку (з діаграмою) |