Міністерство освіти закликає не переводити кошти на БФ «Вперед за майбутнє»

Теми:
МОН не збирає кошти на благодійність із БФ «Вперед за майбутнє»

Шахрайство від імені Міносвіти

Трудові відносини в умовах воєнного стану: ГОЛОВНЕ

Наразі в соціальних мережах поширюються фейкові повідомлення про збір коштів на потреби програм допомоги МОН у межах співпраці Міністерства освіти і науки України та Благодійного фонду «Вперед за майбутнє».

Однак на сайті освітнього відомства офіційно спростили цю ситуацію. Міністерство освіти та науки України не збирає кошти на підтримку Державних програм допомоги МОН, не має жодних зв’язків із Благодійним фондом «Вперед за майбутнє», а представники МОН не підписували жодних листів у межах цього збору коштів.

Саме тому закликаємо вас бути пильними, перевіряти інформацію на офіційних каналах МОН, а в разі виявлення випадків шахрайства — обов’язково звертатися до правоохоронних органів.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1688

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
306

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54220

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
771

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111072

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді